یک‌شنبه 1 مهر 1403

افزایش آمار شهدای حمله تروریستی اسرائیل به ضاحیه بیروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
افزایش آمار شهدای حمله تروریستی اسرائیل به ضاحیه بیروت

اقتصادنیوز: آمار شهدای حمله تروریستی اخیر اسرائیل به ضاحیه از جمله حملات پیجری و بمباران در جنوب بیروت را تا بدین لحظه 82 نفر اعلام کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، شمار حملات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان افزایش یافت. وزیر بهداشت لبنان در سخنانی از افزایش شمار شهدای ضاحیه در پی حملات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در انفجار دستگاه‌های ارتباطی و بمباران‌های گاه و بی‌گاه اشغالگران در جنوب این کشور خبر داد.

در همین ارتباط، وزارت بهداشت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد در جریان حملات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان از جمله حملات پیجری و بمباران ضاحیه، تاکنون 82 لبنانی به شهادت رسیده‌اند.

گفتنی است که منابع خبری عصر چهارشنبه نیز از موج جدید انفجارهای در ضاحیه جنوبی بیروت و مناطق دیگر لبنان مشابه انفجارهای روز سه‌شنبه در این کشور خبر داده بودند. برخی رسانه‌ها نیز در گزارشی اعلام کرده بودند که دستگاه‌هایی که طی روزهای اخیر در نقاط مختلف لبنان منفجر شدند از نوع «ICOM V 82» بوده که موساد مانند روش منفجر کردن پیجرها، در این دستگاه‌ها نیز مواد منفجره کار گذاشته بود.

برخی منابع خبری نیز در گزارش‌های متفاوت از انفجار گوشی‌های همراه، لپ‌تاپ و رایانه خبر داده بودند. پیشتر، منابع محلی در لبنان با انتشار تصاویری گزارش دادند که در موج جدید انفجارها، آتش سوزی در خانه‌ها و خودروها در مناطق مختلف لبنان رخ داده است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید