شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هنگامه قاضیانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این خبر به بررسی قیمت انواع زرشک در بازار پرداختیم.

خبرگزاری تسنیم

در دیدار وزرای کار جمهوری اسلامی ایران و قطر بر گسترش همکاری ها در حوزه‌های کارگری، کارفرمایی و تبادل تجربیات مهارت‌آموزی تأکید شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه بازدید از پروژه‌های مرند گفت: در حاشیه دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به آذربایجان شرقی بنده به عنوان نماینده دولت هم با فعالان اقتصادی و هم با مدیران منطقه در شهرستان‌های مرند و جلفا گفتگو‌های بسیار خوبی داشتیم. سید احسان خاندوزی افزود: برخی از پروژه‌های مهم در سطح استان و بلکه پروژه‌های ملی ناظر به...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

به گفته برخی مقامات اتحادیه اروپا، این اتحادیه در حال بررسی یک ممنوعیت اجباری می‌باشد که در آن کشورهای عضو حق استفاده از تجهیزات گروه مخابراتی هوآوی چین را در شبکه‌های اینترنت نسل پنج (جی5) خود ندارند.

خبرگزاری تسنیم

وزارت توسعه اقتصادی روسیه روز جمعه اعلام کرد گردش تجاری بین این کشور و چین در دوره ژانویه تا مارس 2023 به 4.2 تریلیون روبل (50.94 میلیارد دلار) رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار درباره بیمه مشاغل خانگی گفت: الزام بیمه برای مشاغل خانگی نداریم چون یک شغل به صورت خویش‌فرمایی در خانه و منزل ایجاد می‌شود. اگر خود فرد داوطلب بود می‌تواند از بیمه‌های موجود مانند تأمین اجتماعی و سایر بیمه‌ها استفاده کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کاخ ریاست جمهوری ترکیه شامگاه جمعه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که گزارش‌ها مبنی بر وخامت وضعیت سلامتی اردوغان صحت ندارد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - پس از گذشت حدود سه روز پر فراز و نشیب از ریزش کوه، رانش زمین، سیلاب و ترافیک برای جاده های مازندران از امروز شنبه بیستم خرداد ماه وضعیت راه‌های استان به حالت عادی بازگشته است.

خبرگزاری تسنیم

معاون روابط کار وزارت کار با اشاره به اصلاح مواردی از قانون کار گفت: در حال حاضر لایحه اصلاح قانون کار در کمیسیون‌های دولت مراحل نهایی اش را طی می‌کند که انشاالله به مجلس برود و تبدیل به قانون شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد که مسکو در صدد ساخت کارخانه تولید پهپاد در خاک خود با کمک ایران است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت راه های استان کرمان گفت: محور اصلی زرند - کوهبنان و راه روستایی کوهپایه - دوران که از دیشب به علت جاری شدن سیلاب مسدود شده همچنان (لحظه مخابره خبر) مسدود مانده است و تلاش برای بازگشایی آن جریان دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی از تشدید ناپایداری محلی و رشد ابرهای همرفتی به‌ویژه در ساعت‌های بعد از ظهر امروز (شنبه) در نیمه غربی کشور و بخش‌هایی از شمال و ارتفاعات البرز خبر داد و اعلام‌کرد: به‌دلیل رگبار باران و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقت، وضعیت جوی 11 استان تا روز یکشنبه نارنجی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست‌وزیر پیشین انگلیس و از رهبران قبلی حزب محافظه‌کار این کشور به دلیل رسوایی‌های مربوط به «پارتی‌گیت» - برگزاری مهمانی‌های متعدد در اوج قرنطینه‌های ناشی از کرونا - از مقام خود به عنوان نماینده پارلمان استعفا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اعتماد نوشت: سپردن مذاکرات احیای برجام به علی باقری که دست راست سعید جلیلی محسوب می‌شود، جلوه دیگری است از آنچه نزدیکان پایداری‌ها در این دوره به دست آورده‌اند.