شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستانهای استان تهران گفت: قاچاقچی ارز در فرودگاه بین المللی امام (ره) به پرداخت 9 میلیاردریال جریمه و ضبط ارز مکشوفه محکوم شد.

وب‌گاه منیبان

بدنبال اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک به صورت سراسری در کشور، از جمله مهمترین سوالات مردمی درباره نحوه اجرای طرح مذکور، چگونگی استفاده از اعتبار، فروشگاه‌هایی که در طرح کالابرگ الکترونیک امکان خرید از آن‌ها وجود دارد، فروشگاه‌های زنجیره‌ای متصل به طرح و... است که وزارت رفاه به برخی از مهمترین آن‌ها پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عراقچی در پاسخ به ادعای بیرانوند در گفت و گو با فردوسی پور گفت: به اینکه خدمت کنم و تهمت‌های ناروا بشنوم عادت کرده‌ام، آقایان لطفا خطای خود را اصلاح کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون مسکن وزیر راه وشهرسازی گفت: در صورتی که مالکان اطلاعات خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت نکنند، طبق قانون خانه های آنها خالی محسوب می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس هیأت مدیر کانون عالی کارمندان دولتی بازنشسته مشمول قانون تأمین اجتماعی گفت: برای احقاق حقوق قانونی بازنشستگان سالهای 1387 و 1386 باید احکام متناسب‌سازی آنان اصلاح شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی گفت: طرح تولید 10 میلیون اصله نهال جنگلی در 10 استان کشور اجرایی می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طرح کارمزد تراکنش خرید کارتی از یکشنبه هفته آینده (21 خرداد ماه) آغاز می‌شود که البته در این مرحله برخی اصناف مانند نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی فعلا مشمول این کارمزد نخواهند شد.

وب‌گاه الف

سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه، ادعای محاسبه نرخ تورم 72.24 درصدی، کارشناسی نیست، اعلام کرد، عدد منتشر شده بیشتر جنبه سیاسی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت قیمت سکه افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درحالی‌که فیلمبرداری فیلم سینمایی «عروسی‌های مردم» به کارگردانی مجید توکلی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی در تهران به پایان رسید، نخستین تیزر رسمی فیلم با تصویری از نازنین بیاتی و شکیب شجره منتشر شد.

وب‌گاه الف

سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: از صادرات هفت و نیم میلیارد دلاری کشور در دو ماه نخست امسال، سه میلیارد و 735 میلیون دلار کالا به کشورهای همسایه صادر شده که این میزان 50 درصد از کل صادرات غیر نفتی بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که در انفجار مهیب در یک کارخانه موشک سازی تا کنون 5 نفر جان خود را از دست داده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس صندوق تثبیت بازار سرمایه با اشاره به به اولویت‌دهی دولت سیزدهم به بازار سرمایه گفت: با توجه به سطوح فعلی منابع صندوق تثبیت بازار سرمایه به آسانی نمی‌توان رفتارهای هیجانی را مدیریت کرد؛ بنابراین باید همه سرمایه‌گذاران و تامین‌کنندگان منابع این صندوق به ویژه «صندوق توسعه ملی» نسبت به ایفای کامل تعهدات اقدام کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای رقابت در جلسه اخیر خود تغییرات قیمت 28 محصول ایران خودرو را مصوب کرد که براساس آن قیمت برخی محصولات نسبت به نرخ‌گذاری قبلی کاهش و برخی نیز افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت یورو در مقایسه با 2 روز قبل نوسان صعودی را ثبت کرد.