شنبه 15 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری مهر

نکته مهم معاملات امروز رشد برخی از تک نمادهای بازار سرمایه بوده و کاهش ارزش معاملات خرد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه، دهم خرداد 1402) در بازار تهران با 550 هزار تومان کاهش، 30 میلیون و 200 هزار تومان تومان معامله شد و در آستانه از دست دادن کانال 30 میلیونی و سقوط به کانال 29 میلیون تومانی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زهرا و هدی توحیدی در پی یک تماس تلفنی با مراجعه به شعبه یک اجرای احکام، بازداشت و برای گذراندن دوره محکومیتشان به زندان اوین منتقل شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر ضرورت احساس مسوولیت در برابر محرومان، از حمایت ک‌هزار و 250 میلیارد تومانی بنیاد از مددجویان و معلولان بهزیستی طی سه سال گذشته خبر داد و گفت: تاکنون 14 هزار خانواده دارای 2 معلول و بیشتر صاحب خانه شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو بر اساس اعلام شرکت بازآفرینی شهری ایران، این واحد‌ها به تفکیک استان‌ها بدین شرح است: 218 پروژه به تعداد یک‌هزار و 917 واحد در 3 شهر استان تهران، 68 پروژه به تعداد 436 واحد در 2 شهر استان اردبیل، 50 پروژه به تعداد 317 واحد در 5 شهر استان همدان، 28 پروژه به تعداد 283 واحد در 6 شهر استان گلستان، 32 پروژه به تعداد 253 واحد در 9 شهر استان مازندران، 52...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال برآورد می شود که میزان خرید گندم از کشاورزان به 8.5 برسد.

خبرگزاری ایرنا

کاشان _ ایرنا _ کلنگ ساخت شهرک صنعتی ابوزیدآباد آران و بیدگل با وسعت 27 هکتار روز چهارشنبه (10 خرداد) با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان به زمین زده شد.

خبرگزاری مهر

اراک - رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: 102 هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم در بودجه امسال پیش بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد سیاستگذاری انجام‌شده در بازار خودرو منجر به خروج پول از بورس و هدایت آن به سمت بازار خودرو شده است. اصرار سیاستگذار بر بلوکه شدن پول افراد، وضعیت متزلزلی در بازار سهام رقم زده است که می‌تواند خوشایند اهالی این بازار نباشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روسیه آخرین ناو جنگی اوکراین در بندر اودِسا را منهدم کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، گفت: در حال حاضر به اندازه نیاز بازار مرغ در تهران و سایر شهرستان‌ها توزیع شده است و این محصول با قیمت 73 هزار تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروه بانک جهانی گزارشی با عنوان «خشکسالی‌ها و کمبودها» منتشر کرده و با استفاده از جزئیات تولید ناخالص داخلی سالانه 82 کشور جهان از سال 1990 تا 2014 میلادی، به بررسی تأثیر خشکسالی بر رشد اقتصادی جهان پرداخته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بلومبرگ، آمار‌های بانک مرکزی عربستان نشان می‌دهد حجم ذخایر ارزی این کشور به کمترین میزان در سال گذشته رسیده است. آمار‌ها نشان می‌دهد که حجم ذخایر ارزی عربستان به 410 میلیارد دلار برابر با 1،538 میلیارد ریال سعودی رسیده است که در ماه آوریل نسبت به ماه قبل از آن 8.8 میلیارد دلار کاهش یافته است. حجم ذخایر ارزی عربستان سعودی نسبت به ماه...