جمعه 4 خرداد 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر پیشنهادی صمت گفت: ما باید بتوانیم در بازار منطقه و روسیه، ترکیه، عراق، کشورهای حاشیه خلیج فارس، پاکستان، افغانستان، کشورهای CIS ارتباط ارگانیک و اقتصاد صنعتی برقرار کنیم تا بتوان کالاهایی که در آن مزیت نسبی بالایی داریم را به این کشورها صادر کنیم و در مقابل از این کشورها کالاهایی که مزیت نسبی بالایی دارد را بخریم. این موضوع در حوزه خودرو، گندم، یخچال و... وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز؛ سه شنبه 23 خرداد 1402 بررسی صلاحیت عباس علی آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت (صمت) را در دستور کار قراردادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تازه‌ترین خبر‌ها از عرضه اولیه حاکی از این است که چهار عرضه اولیه جدید در راه بورس هستند.

خبرگزاری تسنیم

ایران خودرو اعلام کرد: تحویل تاراهای بورسی به خریداران، از هفته آینده آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از رایگان بودن بهای برق مصرفی صاحبان چاه‌های آب کشاورزی در صورت همکاری با این شرکت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم با دفاع از برنامه های وزیر پیشنهادی صمت گفت: علی آبادی به حلقه مفقوده تنظیم بازار داخلی توجه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بر اساس جزییات لایحه واردات خودروهای کارکرده شرط تاسیس نمایندگی حذف اما دریافت تاییدیه منشا ارز از بانک مرکزی، استاندارد و محیط زیست ضروری است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان، جاده سنندج - دیواندره امروز سه شنبه از ساعت 12 تا 17 عصر به صورت کامل بسته می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهم‌نامه اجرای سند ملی آب کشور به منظور ایجاد وحدت رویه در بهره‌برداری از سامانه نیاز آب و توسعه آن در بخش کشاورزی بین معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و مؤسسه تحقیقات خاک و آب کشور منعقد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در صورتی که امروز دلار در بازار ارز هرات بالای پله هشتم کانال چهارم تثبیت شوداین امر ممکن است جهت انتظارات در بازار ارز تهران را تغییر دهد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - کاهش توان آبدهی منابع آبی موجود در استان سمنان با آغاز گرما در سال 1402 بیش از هر زمانی خودنمایی می‌کند و به دغدغه‌ای برای مردم و مسوولان تبدیل شده است؛ تکمیل سد فینسک دارای ردیف در قانون بودجه کشور و مصوبه از سفر آیت‌الله رئیسی رییس جمهور، اکنون ضرورت و فوریتی حیاتی برای رفع مشکل جدی کم‌آبی شهرستان‌های مرکزی این استان محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: با کمک قانون ساماندهی بازار مسکن، ابزارهایی در اختیار دولت قرار می‌گیرد که استفاده از آن به کاهش قیمت زمین و مسکن منجر شود و با این کار دولت در تلاش است تا هم در میدان، هم با کمک فناوری و هم ابزارهای قانونی به ساماندهی بازار مسکن و اجاره اقدام کند.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راه‌های کشور از تداوم انسداد جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال و ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه کرج - قروین - کرج خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: بر اساس ریزش قیمت سمند صفر در بازار آزاد، قیمت انواع سمند در جدول زیر نسبت به 2 روز گذشته 15 الی 30 میلیون ارزان شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا زارع برزشی مدیرکل صنایع خلاق و ورزشی وزارت صمت، پیرامون همکاری اصناف طلا و جواهر در فرایند ثبت معاملات سکه و طلا، گفت: بحث آموزش ضوابط اجرایی تبصره 4 ماده 18 و آموزش کار با سامانه جامع تجارت از چند ماه گذشته شروع شده است و در شهر‌های مختلف در حال پیگیری و اجراست، طبیعتاً در فرایند اجرای هر قانون جدیدی ممکن است به‌علت ناآگاهی برخی اعضای...