جمعه 4 خرداد 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - خرید توافقی برنج در مازندران با تدبیر دولت این روزها روند مطلوبی به خود گرفته به طوری که تنها در شهرستان بابل فروش این محصول از سوی کشاورزان از مرز یک هزار و 250 تُن عبور کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری مهر

سخنگوی اقتصادی دولت از رشد نقدینگی 2.1 درصدی در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم هفته‌های آینده شاهد آزادسازی منابع ایران در کشورهای مثل کره جنوبی و مانند آن باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیات مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن گفت: من به عنوان فردی که در بازار مسکن سالیان سال فعالیت کردم، کاهش 20 درصدی قیمت مسکن را تحت هیچ شرایطی رصد نکردم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس از بی توجهی وزیر پیشنهادی صمت به ظرفیت مهم معادن و ایجاد صنایع در مناطق محروم در برنامه های علی آبادی انتقاد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: مبلغ 100 میلیون تومان مسدود شده در حساب وکالتی متقاضیان سامانه یکپارچه در مرحله دوم فروش فردا 24 خرداد مسدود و پس از این تاریخ آزاد می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

درحالی نمایندگان مجلس در انتظار واکنش سازمان هواپیمایی کشوری به اظهارات انجمن شرکت‌های هواپیمایی هستند که تاکنون شاهد هیچ واکنشی نبودیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای فراکسیون معدن مجلس شورای اسلامی، با حضور در سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، به ارتقای جایگاه این سازمان تاکید کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو امروز، 23 خرداد 1402، طبق روند دو ماه گذشته همچنان نزولی است، اما با این تفاوت که تراموا قیمت‌ها امروز با سرعت و شدت هر چه بیشتر در راستای کاهش قیمت‌ها در حال حرکت است.

خبرگزاری تسنیم

مرکز آمار اروپا از واردات یک محموله بزرگ 69 هزار تنی نفت خام یا فرآورده نفتی ایران توسط آلمان در سومین ماه سال جاری میلادی خبر داده است.

وب‌گاه الف

مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: قرار شده وزارت راه و شهرسازی با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت کشور سامانه‌ای را ایجاد کنند تا سقف و کف قیمت املاک در مناطق بر اساس معاملاتی که صورت می‌گیرد به عنوان قیمت منصفانه اعلام شود.

خبرگزاری تسنیم

در مدل جدید نظام کارمزدها، مبلغ 600 هزار تومان به عنوان سقف تراکنش خرد در نظر گرفته شده و برای آن کارمزد 120 تومانی مطرح است. تراکنش‌های بالاتر هم سهمی معادل 2 در 10 هزار برای پرداخت کارمزد دارند که در این زمینه نیز سقف 4 هزار تومان در نظر گرفته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنابر اعلام بخش‌های مربوطه، سهامداران از کلیک کردن بر روی لینک‌های ناشناس با موضوع سهام عدالت و واریز سود آن جدا خودداری کنند تا گرفتار دام کلاهبرداران نشوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی دوشنبه هفته آینده گروه بهمن موتور با عرضه 600 دستگاه دیگنیتی پرستیژ مجدد به بورس بازمی‌گردد که شاهد سکوت دستگاه‌هایی همچون سازمان بازرسی کل کشور که یکی از مخالفان جدی این موضوع بوده، هستیم.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی لیست 35 محصول را برای قرار گیری در فهرست پیشنهادی کالاهای صادراتی مشمول عوارض نیم درصد آب مجازی برای تصویب در هیئت وزیران اعلام کرد.