شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه منبع آگاه به آکسیوس گفتند که مقامات آمریکایی و ایرانی ماه گذشته در عمان گفتگوهایی غیرمستقیم داشتند؛ مقامات عمانی بین اتاق‌های جداگانه ایران و آمریکا رفت و آمد می‌کردند تا پیام‌ها را تحویل دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گلاب یکی از پرمصرف‌ترین عرقیات مفید برای تقویت قلب، کبد، معده و اعصاب است و به دلیل خواص و طبیعت ویژه‌ای که دارد، معجزه طبیعت نام گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خلیل محبت خواه در گفتگویی اظهار داشت: هزینه نقل و انتقال ثانویه در پردیس در سال‌های گذشته 38 میلیون تومان بود، که مردم نسبت به این هزینه گلایه داشتند. وی گفت: بر همین اساس با اقدامات و تصمیم بر رضایت مردم دریافت هزینه نقل و انتقال حذف شد. سرپرست شرکت عمران پردیس اضافه کرد: قانون مسئله نقل و انتقال را تعریف کرده بود که از این به بعد تصمیم بر این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق وعده دولت قرار است یارانه معیشتی از خردادماه افزایش پیدا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهک تروریستی داعش اعلام کرد که مسئولیت انفجار دیروز در شمال افغانستان در ولایت بدخشان را برعهده می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو: در پی سفر استانی اخیر سید ابراهیم رئیسی به اذربایجان شرقی از راه آهن خاوران - بستان آباد که حدود 22 سال به دلیل سهل‌انگاری و عدم تامین منابع به نتیجه نرسیده بود بهره برداری شد. این خط راه آهن می‌تواند شتاب دهنده توسعه و پیشرفت منطقه شمالغرب کشور باشد؛ بطوریکه افتتاح این بخش از راه‌آهن میانه - تبریز، (ایستگاه خاوران) مسیر ریلی و زمان سفر تهران تا تبریز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر البرز استان البرز از امدادرسانی نیروهای هلال احمر به 19 مصدوم سیل جاده چالوس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پنتاگون همزمان با تشدید جنگ اوکراین از اختصاص یک بسته نظامی جدید برای این کشور به ارزش 2.1 میلیارد دلار خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی شامگاه امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان آذربایجان شرقی خطاب به مدیران دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه در استان‌ها با یادآوری اینکه این واحد‌ها نقطه تماس با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان در استان‌ها هستند، اظهار کرد: آنچه در دایره اختیارات هست و شما می‌توانید در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز پژوهش‌های مجلس باتوجه به وضعیت صنعت و بازار خودرو، همچنین زیان انباشته 120 هزار میلیارد تومانی دو خودروساز ایرانی راهکارهایی را برای رفع آشفتگی این بازار ارائه کرده است. در این بیانیه در کنار راهکارهای ده گانه، دو راهکار به دو موضوع مهم قیمت‌گذاری و آزادسازی واردات اشاره شده است، که مدت‌ها است توسط کارشناسان صنعت خودرو مورد تاکید قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری دانشجو

رضا زمانی - پژوهشگر اقتصادی: نکته قابل توجه، پارادوکس و تناقض موجود در جهان امروز این است که از یک طرف جامعه بشری مواجه است با پیشرفت‌های فناورانه و نوآورانه‌ای که بعضا شگفت انگیز است و از طرف دیگر با میلیارد‌ها انسان که از فقر، گرسنگی و حتی جهل رنج می‌برند. حال با توجه به شرایط امروز جامعه بشری، امام خمینی (ره) که نظامی برخاسته از مردم و الگو گرفته از دین اسلام و چارچوب‌های الهی را...

خبرگزاری دانشجو

بانک جهانی محرومیت بسیاری از جوانان و زنان از حضور در بازار کار را عامل اصلی فقر در کشور‌های عربی دانست و خواستار بازنگری در قوانین مربوط به حمایت اجتماعی در این کشور‌ها شد.