جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری مهر

کامبیز جهانبانی از افزایش 75 درصدی حمل کانتینرهای حامل بار صادراتی خبرداد و گفت: شرکت کشتیرانی آمادگی لازم برای حمل بارصادرکنندگان را دارد.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول گفت: برداشت چغندر قند پاییزه در شهرستان دزفول آغاز شده و تا تیرماه ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مهمتر از برکناری وزیر، انتخاب وزیر سالم و صالح و توانمند است و عقل سلیم حکم می کند کسی باید به عنوان وزیر صمت انتخاب شود که در دوران اخیر در این وزارتخانه هیچ مسئولیتی نداشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت صمت، گفت: متقاضیان تبدیل وضعیت خودرو در سامانه یکپارچه تا فردا دهم اردیبهشت وقت دارند.

خبرگزاری تسنیم

معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که مجموعه‌ای از موافقت‌نامه‌های تکمیلی مربوط به بهره برداری از کریدور حمل و نقل شمال - جنوب در حاشیه مجمع اقتصادی بین المللی کازان امضا خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 73 هزار و 255 واحدی در تراز 2 میلیون و 438 هزار و 542 واحدی ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: براساس نقشه های تعیین شده استان‌های کشور تا پایان شهریور فرصت دارند، حفر چاله برای کاشت نهال‌های جنگلی را انجام دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شکل عجیب ناخن‌های یک مرد در متروی تهران، به سوژه داغ امروز کاربران در شبکه‌های مجازی تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جزئیات حمله راننده خودروی تیبا با خودرو و چاقو به 2 طلبه و عابران پیاده در قم اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران در نامه‌ای به نمایندگان مجلس تولیدکنندگان را بازنده اصلی استیضاح وزیر صمت برشمرد و افزود: مهم‌ترین شاخصی که فاطمی امین را از سایر مدیران متمایز می‌کند، اعتقاد جدی وی به توسعه بوده که موجب تحولات اساسی در همه حوزه‌های کاری و اجرای طرح‌های توسعه گسترده است.

خبرگزاری تسنیم

طرح کاشت یک میلیارد درخت قرار است طی 4سال توسط نهضت مردمی اجرا شود؛ اما آنچه این طرح را از پروژه‌های دولت‌های پیشین در حوزه منابع طبیعی متمایز می‌کند استفاده از ظرفیت جوامع روستایی و تشکل‌های مردم‌نهاد به عنوان مجریان این طرح است.

خبرگزاری میزان

هجدهمین جلسه قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای و سایر مقامات عالی دستگاه قضا برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ذر راستای سیاست انحصارزدایی از مجوز‌ها و حذف رانت و امضای طلایی، با بهره‌برداری از درگاه ملی مجوز‌ها در اردیبهشت سال گذشته، تمام مجوز‌های دستگاهی و سازمانی کشور از طریق این درگاه و به صورت بر خط صادر می‌شد، اما بخش دیگری از مجوز‌های کشور که مرتبط با مجوز‌های صنفی (پروانه‌های کسب) می‌شوند و قریب به 60 درصد آن‌ها را تشکیل می‌دهند به تازگی از طریق...