یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری مهر

رشت - استاندار گیلان بر ضرورت استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها در فصل زراعی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها باید در تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری هم پوشانی داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی به تازگی اعلام کرد که سقف فردی وام بانک‌های قرض‌الحسنه برای اشخاص حقیقی از 200 میلیون تومان به 300 میلیون تومان و برای شرکت‌های حقوقی (کسب‌وکار‌های خرد و دانش‌بنیان) از 500 میلیون تومان به 750 میلیون تومان افزایش یافته است. با توجه به اینکه افزایش سقف یاد شده، صرفاً مربوط به بانک‌های قرض‌الحسنه است، «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک...

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - معاون هماهنگی انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر گفت: اوج مصرف برق مشترکان کشور در تابستان 1402، با توجه به شرایط مختلف، بالاتر از میزان تابستان‌های گذشته پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست بانک مسکن طی حکمی سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت این بانک را منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

پنج شرکت تابعه آلفابت (GOOGL.O)، دو واحد متا پلتفرم (META.O)، دو کسب و کار مایکروسافت (MSFT.O)، توییتر و علی‌اکسپرس علی‌بابا از جمله 19 شرکتی هستند که مشمول قوانین محتوای آنلاین اتحادیه اروپا هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انواع رنگ‌های ساختمانی با دامنه تنوع بالا وجود دارد که هر یک از رنگ‌ها، ویژگی‌ها و کارایی خاص خود را دارند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: زمین‌های آماده و تامین شده واحدهای طرح نهضت ملی مسکن استان در سریعترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، "میثم جعفرزاده" طرح جهاد آبرسانی را بزرگترین پروژه عمرانی کشور به لحاظ ساختاری، تعداد کارگاه‌های فعال و به لحاظ وسعت در کشور عنوان کرد و از افتتاح طرح جهاد آبرسانی در 174 روستای استان خوزستان، همزمان با نخستین سفر استانی رئیس جمهور و وزیر نیرو به این استان در سال‌جاری خبر داد. مشاور وزیر نیرو و رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاید یکی از دغدغه‌های بسیاری از ما، کاهش و کنترل وزن باشد. اتفاقی که در کنار عارضه اضطراب و استرس، باری اضافه را بر ما تحمیل می‌کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد در افراد دارای اضافه‌وزن، دریافت میزان کافی ویتامین B می‌تواند به کاهش و کنترل وزن کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی اسناد مربوط به تعامل میان حکومت پهلوی و دولت اسرائیل را منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تارنمای دولت اوکراین گزارش داد: در جلسه دیروز (5 اردیبهشت) هیأت وزیران، تحریم های جدید کی یف علیه تهران را پیشنهاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت‌نیوز نوشت: ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی Mijia N1 با سیستم خشک‌کن سریع، نرخ پاک‌سازی 99.9999 درصدی ظروف و قیمت اقتصادی رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

بناست کارگروهی در بیمه مرکزی با حضور نماینده سندیکای بیمه گران به منظور تعیین حداقل نرخ پایه درمان تشکیل شود.

خبرگزاری مهر

امروز برخی از نمادها ورود و خروج جدی پول داشتند و به صورت قدرتمند دست به دست شدند و برخی دیگر از نمادها نیز ارزش معاملات بالایی داشتند.