شنبه 8 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس آخرین اطلاعات دریافتی تردد در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 17.1 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: بلاتکلیفی و سرگردانی، یکی از ویژگی های اصلی اقتصاد ایران در دهه گذشته بود. با تغییر دولت، امیدی برای خروج از این بلاتکلیفی به وجود آمد و در آن زمان برخی از اقتصاددان ها بسته های سیاستی قابل توجهی از جمله بسته نجات ایران را ارائه کردند که در حد خود در فضای سیاست گذاری اقتصادی کشور اثرگذار بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هرچه می گذرد، نشانه های اصلاح بورس نمایان تر می شوند. البته همچنان قدرت خریداران بالاست و به راحتی اجازه نمی دهند بازار اصلاح کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور سابق آمریکا در واکنش به نامزدی مجدد بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشدار داد که دلار و بانک‌های آمریکایی در حال فروپاشی بوده و به زودی دلار دیگر ارز معیار جهانی نخواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - کارشناس مسوول برنامه و بودجه جهاد کشاورزی شاهرود گفت: 128 میلیارد تومان وام تبصره 18 در راستای اجرای طرح‌های ایجادی، سرمایه در گردش و توسعه‌ای، طی سال 1401 در این شهرستان به بهره‌برداران پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به حضور هیات اقتصادی ایران در سوریه از اعزام سالیانه 50 هزار نفر به سفر زیارتی سوریه به عنوان نتیجه بخشی از گفت‌و گوها در بخش گردشگری سیاحتی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین قربان‌زاده در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: با توجه به تشکیل هیات انتخاب پنج نفره مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی، یکی از دستور جلسات مجمع امروز دو باشگاه یعنی تغییر اعضای هیات مدیره به مدت دو هفته به تعویق افتاد و صرفا دستور جلسه تصویب صورت‌های مالی در دستور کار قرار گرفت. در این فاصله دو هفته‌ای جلسات فشرده هیات انتخاب...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تغییر چندباره در پخش برنامه «زندگی پس از زندگی» در شبکه چهار سیما، با واکنش تند مردم در فضای مجازی مواجه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جوان نوشت: قانون دریافت مالیات از خانه‌های خالی با گذشت حدود سه سال همچنان به بهانه نبود زیرساخت‌های شناسایی و بازدارنده نبودن مبالغ مالیاتی به طور کامل اجرا نشده است، البته هر سال در نیمه نخست که فصل جابه‌جایی اجاره‌نشینان یا رونق بازار خرید و فروش مسکن است، دولت تبلیغات می‌کند و از قوانین سختگیرانه شناسایی خانه‌های خالی یا صاحبان خانه متخلف سخن می‌گوید، اما بعد از گذشت چند ماه طرح‌ها...

خبرگزاری تسنیم

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از امکان برداشت وجه برای همه متقاضیان خرید خودرو خبر داد و گفت: حتی برای خودرو‌هایی که این هفته تحویل داده می‌شود هم امکان برداشت وجه وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لازم است بهترین زمان مصرف ویتامین ها را بدانیم تا بهتر جذب سلولهای بدن شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سپیده خداوردی بازیگر و موزیسین تیپ خود را به کلی تغییر داده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل گمرک در مکاتبه ای با سازمان برنامه و بودجه خواستار تعیین تکلیف فهرست کالاهای اساسی مشمول کاهش حقوق ورودی شد.

خبرگزاری ایرنا

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر اعلام کرد: 6 نقطه حادثه خیز ترافیکی در این شهرستان توسط استانداری تهران احصا شده که باید ساماندهی شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی از اعمال تغییراتی در هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس طی دو هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

تعداد 475 دستگاه کامیون و کامیونت سه شنبه هفته آینده (12 اردیبهشت) در تالار خودروی بورس کالا عرضه می‌شود.