جمعه 10 فروردین 1403

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در میان خودروهای مونتاژی که مدتی روی خط تولید بود و توانست نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند می‌توان به نیسان پاترول اشاره کرد. این خودرو یک شاسی‌بلند نوستالژیک برای ایرانیان محسوب می‌شود که روی خط تولید پارس‌خودرو قرار داشت

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در تمامی محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تالار‌های مختلف بورس کالا امروز دوشنبه میزبان عرضه 3 میلیون و 619 هزار و 647 تن انواع محصول است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از سرنگونی یک فروند پهپاد ناشناس در شمال فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد که این پهپاد از سمت سوریه وارد اراضی اشغالی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای اوپک‌پلاس تصمیم گرفتند به‌طور داوطلبانه عرضه نفت خام خود را از ماه مه 2023 تا پایان سال در مجموع روزانه یک میلیون و 600 هزار بشکه دیگر کاهش دهند که این تصمیم سبب افزایش قیمت نفت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از ایجاد 50 پمپ بنزین در تهران در سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یوگنی پریگوژین، فرمانده گروه واگنر اعلام کرد: امروز 2 آوریل 2023، ساعت 23:00. پرچم روسیه را با نوشته «خوش به یاد ولادلن تاتارسکی» و پرچم PMC «واگنر» بر روی مدیریت شهری و ادارات باخموت به اهتزاز درآوردیم. قانونا باخموت سقوط کرده است. بقایای دشمن در چند محله غربی متمرکز شده است و درحال مبارزه با آنان هستیم.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - مدیر امور منابع آب تهران و پردیس گفت: در جهت اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و صیانت از منابع آبی طی یک هفته کاری پنج حلقه چاه غیر مجاز در حوزه کاری این اداره مسدود شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این خبر به بررسی قیمت برخی انواع روغن موتور در بازار پرداختیم.

خبرگزاری مهر

یک کارشناس مکانیزاسیون بخش کشاورزی گفت: نتایج نشان می دهد به کارگیری روش های مهندسی زراعی، مکانیزاسیون و یکپارچه سازی اراضی در کاهش هزینه ها و افزایش درآمد بهره برداران تأثیر مثبت دارد.

خبرگزاری مهر

شاخص کل با رشد 34 هزار واحدی توانست در آخرین روز معاملاتی هفته اول فروردین تا آستانه فتح قله تاریخی برود اما تا فتح قله فعلاً ناکام ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساسا اطلاعیه صادر شده از وزارت علوم، دانشپاه ها و مراکز آموزش عالی از ارائه خدمات به دانشجویانی که قوانین حجاب را رعایت نکنند معذورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مصباحی مقدم در خصوص قیمت ارز در سال جدید نیز خاطرنشان کرد: افزایش قیمت ارز به صورت طبیعی بر اساس نرخ تورم رشد خواهد داشت ولی افزایش‌های آرام و متناسب.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با اُفت 14 هزار و 305 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 64 هزار و 406 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرفوری نوشت: قیمت پراید 20 ساله در یک آگهی را ببینید.