شنبه 1 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری تسنیم

با نظر هیات مدیره سازمان بورس، پرداخت کامل سود به صاحبان سهام باید حداکثر ظرف چهار ماه پس از تصمیم مجمع عمومی راجع به تقسیم سود انجام پذیرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به تصمیم واگذاری بقیه سهام استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، از آسان‌تر شدن شرایط مزایده دوم بلوک 51 درصدی دو باشگاه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک سنگ 16 سانتیمتری در بیمارستان تخصصی خانواده اصفهان از بدن بیمار خارج شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این نگرانی وجود دارد که کاهش ارزش روبل، باعث شود تجار ایرانی که روبل در دست دارند، از تجارت با روس‌ها ضرر کرده باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کشورهای عربی و افغانستان بخاطر عید فطر حدود یک هفته تعطیل هستند و این تعطیلات اثر خودش را در کاهش سطح خرید و فروش تهران هم نشان می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت نیرو با توسعه انواع نیروگاه‌های تجدیدپذیر از جمله بیوگاز، تحقق وعده 10 هزارمگاوات انرژی تجدیدپذیر را دنبال می‌کند که این امر به صرفه جویی در مصرف سوخت و رفع ناترازی برق کمک خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی وزارت صمت از تحویل 250 هزار خودرو به متقاضیان سامانه یکپارچه در اردیبهشت و خرداد خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس اعلام سامانه رصد اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اشتغالزایی در بخش صنعت، معدن و تجارت در سال 1401 به 439 هزار و 736 نفر رسید که این آمار نسبت به تعداد اشتغال تعهد شده رشد 104 درصدی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بهتر است مصرف کننده به محصولاتی روی آورد که در واقع بسته بندی زیادی ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این هفته قرار است صورت جلسه آخرین جلسه فدرال رزرو نیز منتشر شود، که می تواند چشم انداز سرمایه گذاران نسبت به سیاست های فدرال رزرو را روشن کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نیویورک یکی از شلوغ‌ترین و در عین حال زیباترین شهرهای جهان محسوب می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نسل دوم مینی‌ون لکسوس LM در نمایشگاه خودروی شانگهای حضور می‌یابد. این مینی‌ون فوق‌العاده زیبا دیگر قرار نیست فقط در چین عرضه شود و در بیش از 60 کشور دنیا حضور خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عبدی نوشت: اگر شما بخواهید یک وام یک میلیاردی برای انجام یک فعالیت اقتصادی بگیرید، حتما باید ارزیابی هزینه و فایده بیاورید که کار درستی هم هست، حتی اگر بانک نخواهد، وام‌گیرنده باید خودش این ارزیابی را داشته باشد، ولی خود دولت هزینه‌هایی بالاتر از هزاران برابر این مبلغ را انجام می‌دهد، بدون اینکه یک برگ ارزیابی از هزینه‌ها و منافع مادی و اجتماعی و سیاسی آن داشته باشد.