یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل شرکت صنایع ملی پتروشیمی گفت: با توجه به صادرات 27 میلیون تن پتروشیمی، درآمد ارزی صنعت از این محل صادرات محصولات 16 میلیارد دلار برآورد شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل روابط عمومی شورای رقابت گفت: با در نظر گرفتن دغدغه های تورمی، قیمت خودرو به زودی اعلام می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 10 هزار و 258 واحدی در تراز 2 میلیون و 212 هزار و 643 واحدی ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اقتصادی بنیاد مستضفعان گفت: سال گذشته 2.8 میلیون متریک تن خدمات بندری در بخش نفت و 1.1 میلیون TEUخدمات بندری کانتینری ارائه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر بازار مشتقه و صندوق‌های کالایی بورس کالا گفت: هدف از شکل گیری قرار داد‌های آتی پوشش ریسکی است که ناشی از نوسانات قیمتی رخ می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: نرخ جدید بلیت هواپیما تا پایان اردیبهشت ماه تعیین تکلیف شده و به ستاد تنظیم بازار ارائه می شود.

خبرگزاری تسنیم

عضو پیشین شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تقسیم‌بندی شهید صدر در حوزه فقهی گفت: با توجه به شرایط امروز و مسئله حاکمیت می‌توان در حوزه سبک زندگی احکام را به فردی و اجتماعی تقسیم‌بندی کرد. به طور مثال در حوزه اقتصادی (پول و اموال) به همین شکل است.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - سرپرست اداره‌کل شیلات هرمزگان با اشاره به حضور بزرگترین ناوگان صیادی کشور در استان گفت: استان هرمزگان با بهره‌مندی از 20 بندر صیادی و 23 موج شکن مردمی حدود 40 درصد بنادر صیادی کشور را به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مجتبی پوربخش ممنوع الکار اشاره‌ای به نماز خواندن علیرضا دبیر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حالا در کنار وحید جلیلی که قائم مقام صداوسیما و تقریبا مسئولیت مدیریت تولید محتوا در این سازمان را بر عهده دارد، علی‌رضا خدابخشی، خواهرزاده سعید جلیلی هم به‌سمت رییس ستاد انتخابات صداوسیما منصوب شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پهپاد انتحاری معراج 532، با برد 450 کیلومتر قادر است تا ارتفاع 12 هزار پا به مدت 3 ساعت پرواز کند و با دقت بالا اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار نوشت: در حالی فعالان گل و گیاه کشور از کاهش 50درصدی فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر میدهند که به دلیل بالا بودن هزینه تولید گلهای صادراتی و نبود گلخانه های مدرن در بخش صادرات هم ایران وضعیت خوبی ندارد.