جمعه 7 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ایران گفت اشتیاق گسترده مردمی در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رئیس‌جمهور در پاکستان به شکل کم سابقه‌ای مشهود بود.

مدتی است که سخن از ناترازی صندوق‌های بازنشستگی و ازجمله سازمان تامین اجتماعی می‌شود و به‌عنوان یکی از چالش‌ها یا ابرچالش‌های کشور مطرح می‌شود.

اقتصادنیوز: یک منبع در جنبش حماس از حضور میدانی یحیی السنوار در غزه و دیدارش با نیروهای مقاومت خبر داد؛ رسانه‌های رژیم صهیونیستی این اتفاق را به منزله شکست این رژیم و کابینه جنگ آن دانستند.

اقتصادنیوز: برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

اقتصادنیوز: دولت ارمنستان بر تصمیم خود مبنی بر افتتاح سرکنسولگری در تبریز تاکید کرد.

اقتصادنیوز: رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به آمار بالای شهدا و زخمی‌ها در غزه گفت، حملات برنامه‌ریزی‌شده اسرائیل علیه ملت فلسطین در نوار غزه در واقع جنگ علیه کل جامعه ساکن این منطقه است.

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل اذعان کرد که در نبردهای 24 ساعت گذشته نوار غزه 11 نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند.

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصاویری نوشت که دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه، سرکوب می شوند.

اقتصادنیوز: رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.

اقتصادنیوز: ایران کشور بزرگ و پهناوری است که به جهت وضعیت جغرافیایی، اقلیم‌های متنوع و چشم‌اندازهای گوناگون دارد. این وضعیت خاص جغرافیایی سبب پدید آمدن رفتارهای اجتماعی - اقتصادی متفاوت شده است.

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان ضمن رد ادعای وزیر جنگ اسرائیل درباره میزان تلفات این جنبش، هدف از این اظهارات را بالا بردن روحیه ارتش فروپاشیده این رژیم دانست.

اقتصادنیوز: خانواده های اسیران اسرائیلی و شهرک نشینان امروز پنجشنبه همزمان با برگزاری جلسه شورای جنگ این رژیم در قلب شهر تل آویو در سرزمین های اشغالی تظاهرات کردند.

اقتصادنیوز: رئیس باشگاه بارسلونا به‌طور رسمی از ادامه همکاری با اسطوره این تیم به عنوان سرمربی آبی‌اناری‌ها خبر داد.

اقتصادنیوز: در حالی قوه قضائیه هنوز توضیحی درباره چرایی قطعی"سامانه سنام" نداده که این وضعیت مشکلات متعددی را برای دارالترجمه‌های رسمی و شهروندانی که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند، ایجاد کرده است.

اقتصادنیوز: محسن محمد سیفی و سهیل موسوی در مسابقات انتخابی جام جهانی به مدال طلا دست یافتند.

اقتصادنیوز: منابع صهیونیست امروز (پنجشنبه) آماری جدید از نظامیان زخمی شده این رژیم در جریان جنگ غزه و نیز موشک های شلیک شده از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی، ارائه دادند.