پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری اوکراین می‌گویند در حملات شبانه پهپادهای این کشور، 2 انبار نفت روسیه هدف قرار گرفته است.

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای به جزییات حمله انجام شده به مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی اشاره کرد.

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه آمریکا بدون فرش قرمز و حضور مقام‌های عالی رتبه وارد چین شد. رئیس کمیته حزب کمونیست در شانگهای و یکی از اعضای دفتر سیاسی، عالی رتبه‌ترین مقامی بود که از بلینکن استقبال کرد.

اقتصادنیوز: جدیدترین محصول شاسی بلند تمام برقی مرسدس بنز سرانجام رونمایی شد تا انتظار علاقه مندان به محصولات این خودرو سرانجام پایان پیدا کند.

اقتصادنیوز: دادگاه عالی تجدیدنظر فرانسه، «فرانسوا فیون» نخست‌وزیر سابق این کشور را به طور قطعی مجرم شناخته شد.

اقتصادنیوز: همزمان با استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل، احتمال استعفای رئیس شاباک و رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم نیز قوت گرفت.

اقتصادنیوز: جنبش حماس اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر انتقال دفتر این جنبش به سوریه را تکذیب کرد.

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور ترکیه با اشاره به اینکه جنگ غزه تهدیدی برای تمام منطقه است گفت که روابط تجاری کشورش با اسرائیل متوقف شده است.

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تخلیه آب از شهر کاشان به دلیل خروش رودخانه و جاری شدن آب در شهر همچنان ادامه دارد.

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و کشورهای آفریقایی و «ژای جون» نماینده ویژه چین در امور خاورمیانه در نشستی تحولات غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

اقتصادنیوز: در بازار امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه قیمت طلا و سکه ریزش کردند اما دلار مبادله ای وارد کانال جدید شد. اما چه اتفاقی افتاد که بازار طلا و سکه شاهد تداوم عقب نشینی قیمت ها بود؟

اقتصادنیوز: نمایندگان ایران برای اولین بار توانستند بالاترین مدرک جهانی رشته اتومبیلرانی را برای کشورمان بدست آوردند.

اقتصادنیوز: وزارت کشور عراق با صدور بیانیه ای خبر منتشر شده در زمینه کشف یک خودروی بمب گذاری شده در موصل را تکذیب کرد.

اقتصادنیوز: معاون رئیس جنبش حماس در غزه درخصوص مذاکرات آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل اظهارنظر کرد.

اقتصادنیوز: یگان های توپخانه و موشکی ارتش سوریه، امروز (چهارشنبه) مواضع گروه تروریستی جبهه النصره و دیگر تروریست های همپیمان آن را در حومه شهر ادلب و غرب شهر حلب درهم کوبیدند.

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور فنلاند بر لزوم آماده بودن برای جنگ تاکید کرد.