پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت:«آیین نامه توزیع اینترنتی دارو اصلاح شده و طی چند روز آینده با امضای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه‌های علوم پزشکی و مجموعه‌های ذینفع ابلاغ می شود. این در حالی است که مردم، داروخانه‌ها و سکوها در پایان فروردین ماه منتظر ابلاغ آن توسط وزارت بهداشت بودند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشر شده در خصوص ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب از جانب پلیس نیست.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی گفت: طبق این آیین‌نامه تکلیف رتبه‌بندی مدارس، شهریه دریافتی، ساعات تدریس معلمان، پوشش بیمه‌ای و همچنین نحوه برخورد با مدارسی که شهریه اضافی دریافت می‌کنند مشخص شده است.

«آرمان بنفشی» جوان 36 ساله سنندجی بعد از نجات جان چهار نفر گرفتار در چاه، متاسفانه خودش جانش را از دست داد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: پیوند مدارس با شرکت‌های دانش بنیان باعث شکوفایی استعداد دانش‌آموزان می‌شود و آماده هستیم این موضوع را در ساختار مشخص تعریف کنیم تا شرکت‌های دانش‌بنیان تعدادی از مدارس را به عنوان مدارس وابسته بپذیرند.

وزیر نیرو با اشاره به این که خوشبختانه در هفته‌ای که گذشت با پیش‌بینی و جهت‌گیری صحیح و سریع در مدیریت بحران از بروز خسارات جبران ناپذیر سیل در جنوب کشور جلوگیری شد، گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش‌های شدید در برخی مناطق کشور طی هفته جاری تمهیدات لازم جهت جلوگیری از بروز خسارات سیل مورد توجه جدی قرار گیرد.

هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی، نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه ها و خطر ریزش سنگ در محورهای کوهستانی مازندران هشدار داد

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تاکید کرد: در قوانین بالادستی از جمله قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی، پیمان نامه حقوق جهانی کودک، قانون جرایم رایانه‌ای و آیین‌نامه اجرایی مدارس بر این موضوع تاکید شده که باید حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان حفظ شود.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران، جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال 1403 را اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری چهار نفر از عوامل نزاع و درگیری مسلحانه در یکی از روستاهای این محدوده خبر داد.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد که حتی یک خودروی برقی هم موفق به دریافت پلاک تاکسی نشده و فقط وعده ورود خودروی برقی داده شده و شواهد و گزارشی از عملکرد اجرایی وجود ندارد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که هر شخص در خصوص قاچاق، تحصیل، حمل، نگهداری، اختفاء، خرید، فروش، ساخت، متصل کردن قطعات (مونتاژ)، تعمیر یا استفاده از سلاح گرم یا سرد جنگی یا سلاح شکاری یا قطعات مؤثر یا مهمات آنها و مواد تحت کنترل مبادرت به آموزش یا تبلیغ نماید به مجازات حبس درجه 6 محکوم می‌شود.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد.

با تمیز کردن اتو می توانید عمر این وسیله برقی را افزایش دهید و از لباس‌های خود بهتر نگه‌داری کنید.

روز شنبه تحویل دفترچه های اقامت طرح "سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه های خرد اتباع خارجی" در خراسان رضوی آغاز شد.

معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی گفت، اجرای تغییر ساعات کاری ادارات مشروط به تصویب هیأت وزیران است.