یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه الف

سیاسی وب‌گاه الف

یک منبع صهیونیستی از برنامه وزارت دارایی رژیم صهیونیستی برای افزایش مالیات‌ها در اراضی اشغالی با هدف پوشش دادن هزینه‌های جنگ علیه نوار غزه خبر داد.

محمدمهدی ایرانمنش، نوجوان 11 ساله‌ای که در حمله تروریستی 13 دی ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شده بود، امروز دوم اردیبهشت ماه به شهادت رسید.

معاون رییس‌جمهور در امور مجلس تاکید کرد 45 نفری که در دور دوم انتخابات به «خانه ملت» راه می‌یابند، تاثیر بالایی روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده خواهند داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه هیچ فرصتی را برای تبیین سیاست‌ها و مواضع اصولی ایران در مجامع بین‌المللی از دست نخواهیم داد، گفت: دفاع از اصول، ارزش‌ها و ارکان انقلاب و نظام، با صلابت ادامه خواهد یافت.

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد در راستای خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان، اقلام مورد نیاز را به این مناطق ارسال کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مدیران مومن، انقلابی و دانشمند را تسلیت گفتند.

عضو مرکزیت کارگزاران می‌گوید: به من ثابت شد که اسرائیل به تنهائی، هرگز حریف ایران نیست. من واقعا تا حالا نمی‌دانستم اسرائیل بدون آمریکا 10 دقیقه دوام نمی‌آورد. اسرائیل می‌خواهد برد ژئوپلیتیک ایران را با یک باخت تاکتیکی عوض کند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی از حمایت ملت ایران در جریان اجرای عملیات وعده صادق قدردانی کرد.

صفحه اینستاگرام بی‌بی‌سی فارسی در پستی از مخاطبان خود خواسته بود به ترس از حمله اسراییل اعتراف کنند اما نگاهی به نظرات این پست نشان می‌دهد هشتگ نگرانی به یک پروژه شکست‌خورده تبدیل شده است.