جمعه 10 فروردین 1403

سیاسی وب‌گاه الف

سیاسی وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

در پی انتشار خبری مبنی بر تخلف زمین‌خواری در مجموعه تحت مدیریت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران وی در نامه‌ای به دادستان تهران ضمن تائید این تخلف، از جعل امضای خود خبر داده است.

حجت‌الاسلام صدیقی با تأیید تخلف در مجموعه تحت مدیریتش، از دادستان خواست بدون در نظر گرفته شدن سوابق قضایی و عناوین سیاسی‌اش، به موضوع ورود کند.

هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان گفت: پرونده‌های 81 حوزه انتخابیه مجلس مورد تأیید قرار گرفت که با توجه به امار اخیر در مجموع انتخابات 133 حوزه انتخابیه مجلس مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته است

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش اعلام کرد: رادارهای جمهوری اسلامی ایران قابلیت کشف و شناسایی هر نوع ریز پرنده با هر سطح مقطع راداری را دارند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه توسعه ناوگان سیاست اصلی ماست، گفت: اگر تولید داخل کافی نبود، باید واردات بدون معطلی انجام شود

رییس جمهور اظهار کرد: دولت مردمی بر حفظ و جذب استعدادهای کشور در حوزه اقتصاد دیجیتال و برداشتن گام‌های بلند در زمینه هوش مصنوعی تأکید دارد.

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

سخنگوی وزارت خارجه گفت: آرزوی تجزیه ایران به مانند سایر آرزوهای باطل چهل و چند سال گذشته، با جنایتکارانی که نتوانسته‌اند حتی در مقابل یک جنبش مقاومت مردمی در نوار غزه قامت راست کنند و برای جبران شکست‌های ترمیم ناپذیر خود زبونانه دست به کشتار زنان و کودکان می‌زنند، به گور خواهد رفت

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در 52 حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.

در ادامه سیاست‌های تحریمی و ضد ایرانی واشنگتن، وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌هایی را علیه شبکه‌ای از شرکت‌ها و افرادی که به ادعای آن در تسهیل انتقال فناوری ده‌ها شرکت آمریکایی به نهادهای ایرانی از جمله بانک مرکزی ایران نقش داشته‌اند، وضع کرد.

ناظران بین‌المللی از 106 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران بر انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در حال نظارت هستند که سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور هم اینک به همین منظور در مسکو حضور دارد.

نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل با هشدار درباره پیامدهای تشدید اسلام‌هراسی در کشورهای غربی اعلام کرد که کلیشه‌ها و تعصبات مضر در مورد مسلمانان و اسلام به طور مداوم تقویت شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن گلایه از وضعیت بی‌حجابی در سطح جامعه که خواست دشمن و مایه ناراحتی خانواده‌های شهداست، به شرایط اقتصادی مردم هم اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های دولت همچنان در سفره مردم محسوس نیست اما این مشکل نیز رفع‌شدنی است.

امام جمعه مسجد مکی زاهدان، عملکرد حکومت طالبان در افغانستان را مورد ستایش قرار داد.