دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه الف

سیاسی وب‌گاه الف

شبکه بی‌بی‌سی فارسی در گزارشی خسارت های وارده به پایگاه هوایی نواتیم در اثر عملیات وعده صادق را تایید کرده و به دروغ صهیونیست‌ها در این موضوع اذعان کرد.

وزارت امور خارجه پاکستان در پیامی از دیدار وزیر امور خارجه این کشور با رییس‌جمهور ایران خبر داده و به محورهای گفت‌وگوی آن دو اشاره کرد.

سخنگوی وزارت خارجه ایران با اشاره به اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: اگر اقدام متجاوزانه دیگری صورت بگیرد پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهد داد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی از نیروی انتظامی برای اجرای طرح «نور» قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله نیروی انتظامی با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

با حضور رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان، نهال دوستی دو کشور در خاک کاخ نخست وزیری این کشور کاشته شد.

جمهوری اسلامی ایران بار‌ها نشان داده که نه تنها هیچ تهدید و شرارتی از سوی دشمنان را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت، برای همین هم هست که وقتی سردار حق‌طلب، فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای می‌گوید «اگر رژیم جعلی صهیونیستی بخواهد از تهدید حمله کردن به مراکز هسته‌ای کشورمان برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده ابزاری کند، تجدیدنظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران محتمل...

در حالی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان سفر کرده که روابط استراتژیک ایران و پاکستان، روز به روز در حال عمیق تر شدن است و تحولات منطقه نیز بر عمق این راهبرد می افزاید و فصل جدیدی در روابط تهران_اسلام آباد با هدف‌گذاری 10 میلیارد دلاری تبادلات تجاری و اقتصادی میان دو کشور در حال رقم خوردن است.

عملیات اخیر ایران نشان داد دشمنان نه قادر به درک ابعاد گوناگون صبر استراتژیک ایران هستند و نه شناختی نسبت به قواعد نهان بازدارندگی در منطقه دارند.

یک دیپلمات پیشین رژیم صهیونیستی تأکید کرد: بازدارندگی اسرائیل که با حمله حماس در 7 اکتبر آسیب جدی خورده بود؛ با حمله 14 آوریل ایران از بین رفت.

رئیس‌جمهور کشورمان، در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی ایران، به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود، دقایقی پیش وارد پاکستان شد.

قوه قضاییه اعلام کرد که امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقام‌های دولتی همچنان وجود دارد.

در جلسه امروز هیات دولت، استانداران مازندران و لرستان انتخاب شدند.

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

رئیس‌جمهور گفت: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است که در توجه به آن هیچگونه تردیدی وجود ندارد و همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور باید عمل به وظایف محوله را مطابق آنچه در این قانون قطعی شده، مورد توجه قرار دهند.