جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه الف

سیاسی وب‌گاه الف

یک دیپلمات پیشین رژیم صهیونیستی تأکید کرد: بازدارندگی اسرائیل که با حمله حماس در 7 اکتبر آسیب جدی خورده بود؛ با حمله 14 آوریل ایران از بین رفت.

رئیس‌جمهور کشورمان، در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی ایران، به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود، دقایقی پیش وارد پاکستان شد.

قوه قضاییه اعلام کرد که امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقام‌های دولتی همچنان وجود دارد.

در جلسه امروز هیات دولت، استانداران مازندران و لرستان انتخاب شدند.

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

رئیس‌جمهور گفت: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است که در توجه به آن هیچگونه تردیدی وجود ندارد و همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور باید عمل به وظایف محوله را مطابق آنچه در این قانون قطعی شده، مورد توجه قرار دهند.

یک نظامی ارشد صهیونیست امروز (یکشنبه) در سخنانی به شکست در مقابل مقاومت فلسطین در نوار غزه اذعان کرد و خواستار اعلام پایان این جنگ توسط مقامات این رژیم شد.

سی‌ان‌ان تلاش دارد بایدن را نماد عقلانیت و تدبیر و درمقابل، نتانیاهو را نماد یک بازیگر افراطی نشان دهد، هرچند جزء دوم این گزاره صحیح است، اما در این معادله نباید کمترین تفاوتی میان دو سیاستمدار ارشد آمریکایی و صهیونیستی قائل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار ناجوانمردانه تروریستی کرمان گفت: ساچمه‌های کارگزاری‌شده در جلیقه انفجاری آلوده بودند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی و پیامدهای مخرب آنها، مستلزم همکاری‌های مشترک است، گفت: در سطح جهانی ایران تلاش‌های جدی در مسیر پیشبرد اهداف بین‌المللی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد.

جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در پیامی نوشت: ارتش و سپاه هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای سرزمین ایران اسلامی و عبور از خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با پاسخی قاطع، سخت و پشیمان کننده پاسخ داده و خواهند داد.

رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود، بامداد دوشنبه و در راس هیئتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، عازم اسلام‌آباد خواهد شد.

عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: پاسخ به گستاخی رژیم صهیونیستی، انتظار عمومی بود. عملیات وعده صادق، نمایش اقتدار و اراده ملت بود.