یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه الف

سیاسی وب‌گاه الف

سخنگوی گروه فضایی وزارت دفاع با اشاره به دستاوردهای این بخش، گفت: ما پرتاب ماهواره‌برهای سیمرغ و ذوالجناح را خواهیم داشت، ما در گذشته هیچ ارتباطی با کشورهای صاحب فناوری نداشتیم و برنامه ماهواره‌برهای ساخت ایران کاملاً بر پایه توان داخلی پیش می‌رود.

وزیر امور خارجه کشورمان و رئیس مجلس مردمی الجزایر درخصوص موضوع‌های مورد اهتمام 2 کشور رایزنی کردند.

رئیس جمهور گفت: سخن روز ما این است که خستگی و ناامیدی ممنوع؛ کسی که امیدوار است می‌تواند مردم را امیدوار کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: افراد و رسانه‌هایی که به اختلاف‌افکنی بین دولت و مجلس شورای اسلامی دلخوش کرده‌اند بدانند که به اهداف خود نمی‌رسند.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد بررسی کیفیت اینترنت و چالشهای ایجاد شده برای شهروندان و کسب و کارهای اینترنتی را بررسی می کنند.

رئیس جمهور و هیات دولت با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

پخش شایعه‌ای تازه از ماجرای باغ نارنجستان شیراز و انعکاس آن توسط روزنامه فرهیختگان با استقبال رسانه‌های ضدانقلاب همراه شد اما طبق روایتی که مادر و دختر محجبه از ماجرای آن روز می‌گویند، کذب بودن این ادعا مشخص شد.

سرلشکر حسین سلامی در پیام گرامیداشت روز صنعت دفاعی کشور به وزیر دفاع تاکید کرد: صنعت دفاعی کشور، هنرمندانه ذهنیت دشمنان که خود را پیشگام و یکه‌تاز علم و فناوری نظامی تصور می‌کردند را شکست و آنان را تماشاگر ساختمان قدرت ناپیدا و بی‌انتهای ایران و ایرانیان قرار داده است.

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا (اوفک) به یک شرکت صنایع غذایی این کشور در رابطه با نقض تحریم‌های ایران هشدار داد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی بیمارستان‌ها تا زیرمیزی از بیماران نگیرند، آنها را به اتاق عمل نمی‌برند.

بیش از 20 هزار شی تاریخی از آمریکا به ایران مسترد می‌شود. حدود 17 هزار شی از این تعداد، الواح هخامنشی است که سالها در امانت موسسه شیکاگو بوده است.