یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه الف

سیاسی وب‌گاه الف

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی طرح موضوعاتی نظیر ممنوعیت کاشت ناخن و لاک زدن و همچنین اجباری شدن پوشش چادر در دانشگاه‌ها در لایحه عفاف و حجاب را رد کرد.

رئیس جمهور در دیدارهای جداگانه با سفرای جدید کشورهای آنگولا، کلمبیا، کامبوج، پرو و اکوادور، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط اقتصادی، تجاری به عنوان به عنوان کشوری فناور تاکید کرد.

یک رسانه آمریکایی با بررسی رصد تردد کشتی‌ها خبر داد که تخلیه نفت توقیف شده ایران در ساحل تگزاس و انتقال آن به یک نفتکش دیگر آغاز شده است.

تکرار تاریخ از لشکرکشی عراق به کویت تا جنگ افروزی در اوکراین و همچنین نقش آفرینی ایران در حمایت از مقاومت از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.

اردبیل - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از گذشت 45 سال هنوز ملت ایران و خصیصه‌های عاشورایی آنها را نمی شناسند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز رسانه اصلی دل مردم است نه فضای مجازی و نه حتی رسانه ملی، اگر دل مردم را به دست بیاوریم، بزرگ‌ترین هجمه‌های رسانه‌ای نیز کارساز نخواهد بود.

در پایان بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه فیلم آخرین رصد ناوگروه بالگردبر تروریستی آمریکا در تنگه هرمز به نمایش در آمد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بخش قابل توجهی از فقر مطلق ریشه‌کن شده است و در تداوم مسیر افتخارآفرین دولت مردمی تلاش می‌کنیم معیشت مردم بهبود یابد.

یک نفتکش که پیشتر گفته شده بود حامل نفت خام توقیف شده ایران است، روند تخلیه و انتقال محموله خود را آغاز کرد.

وزیر اطلاعات در مجمع عالی فرماندهان سپاه، گفت: مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت در انتخابات است. هرچند برای سالگرد اغتشاشات هم برنامه‌هایی دارند، اما هدف اصلی آن‌ها امسال انتخابات است و باید سعی و تلاش همه مجموعه‌ها در جهتی باشد که بتواند اقتدار و پیروزی بزرگ را فراهم کنند.

وزیر نیرو گفت: ظرفیت منصوبه تولید نیروگاه‌های کشور اکنون 91 هزار و 292 مگاوات است که بیش از 7745 مگاوات آن در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است.

متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل که در تاریخ یک‌شنبه 22 مرداد 1402 برگزار شده بود، صبح امروز در محل برگزاری همایش در اردبیل منتشر شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش به خادم حرم شاهچراغ نشان فداکاری داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز این اراده ملت ایران است که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و نیروهای مسلح با پشتوانه اراده ملت، دشمنان این آب و خاک را ناامید کرده است.

پروژه F-35 گران‌ترین سیستم تسلیحاتی در تاریخ جهان است. خبر رصد لحظه‌ای این جنگنده از سوی ایران، یک امتیاز منفی دیگر برای کمپانی لاکهید مارتین و در ادامه انتقادات گسترده علیه این جنگنده خواهد بود.