یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه الف

سیاسی وب‌گاه الف

بهزاد نبوی، تحت فشار برخی اصلاح‌طلبان، از اظهاراتش در گفت‌و‌گو با مجله آگاهی نو عقب‌نشینی کرد.

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: حقابه هیرمند هنوز تأمین نشده است و انتظار می‌رود رئیس جمهور و وزرای مربوطه هر چه سریع‌تر در این منطقه حضور پیدا کنند تا برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی شود.

دو تن از نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی بابت پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره 3400 شهید استان اردبیل از ایشان قدردانی کردند.

سفیر ایران در عراق گفت: در شهرهای مذهبی نجف، کربلا، کاظمین و سامرا همکاران ما در بخش کنسولی آماده خدمات‌دهی و راهنمایی زائران اربعین هستند.

به گفته نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس لایحه عفاف و حجاب برای اعلام نظر به شورای نگهبان ارسال شد.

رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به وضعیت جنگنده قاهر 313، گفت: این پروژه در دو نسخه درحال ساخت است که یکی از آن‌ها هواپیمای بدون‌سرنشین است و در ماه‌های آینده رونمایی می‌شود.

«حجت الاسلام رئیسی» با حضور در استان قم با «آیت الله نوری همدانی» از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به تکذیبیه آقای غلامحسین اسماعیلی و خلاف واقع دانستن تیتر شماره 529 هفته نامه 9 دی، از آن نشریه خواست تا مطابق قانون مطبوعات، پاسخ های ارسالی منتشر شود.

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن‌ها در دستورکار قرار گرفت.

نماینده تهران در مجلس در حال حاضر روابط بین دولت و مجلس در تعامل بیشتر است، گفت: تعامل بین دولت و مجلس به نسبت گذشته بهتر شده است.

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، گفت: ابعاد امنیتی اقدام تروریستی به حرم احمد بن موسی علیه السلام (شاهچراغ) با حضور وزیر کشور، استاندار فارس، سایر مسئولان دستگاههای اجرایی و امنیتی مورد بررسی قرار گرفت.

کارداران سوئد و دانمارک به طور جداگانه به وزارت خارجه احضار شدند.

روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان در خصوص بازداشت مولوی فتحی محمد نقشبندی توضیحاتی را ارائه کرد.

وزیر کشور گفت: رئیس‌جمهور به طور مرتب پیگیر ساخت مسکن در کشور است.