پنج‌شنبه 19 مهر 1403

الهامی: تمام زندگی‌ام را مدیون فعالیت در کرمان هستم

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
الهامی: تمام زندگی‌ام را مدیون فعالیت در کرمان هستم

به گزارش خبرگزاری فارس، ساکت الهامی پس از انتخابش به عنوان سرمربی جدید مس رفسنجان، اظهار داشت: تیم مس رفسنجان هویت این شهر است و برای مردمان خوب رفسنجان احترام خاصی قائل هستم خود را خدمتگزار و کوچک مردم می‌دانم.

وی در ادامه ضمن تشکر و آرزوی موفقیت برای محمد ربیعی و کادرش گفت: در لیگ بیست و سوم کار سخت و روزهای سختی را پیش رو داریم و امیدوارم بتوانم برای تیم مس رفسنجان نتایج خوبی را رقم بزنیم تا در مقابل مردمان خوب و هواداران تیم فوتبال مس رفسنجان سربلند باشیم.

سرمربی جدید مس رفسنجان در خصوص اتفاق رخ داده در بازی قصل گذشته این تیم با هوادار در فصل گذشته توضیح داد: با توجه به سابقه ای که در فوتبال ایران دارم و در شهرهای مختلف و تیم های متعددی فعالیت داشتم، هرگز در صحبت هایم به مردمان شهرهای ایران و علی الخصوص مردمان نجیب و شریف رفسنجان توهین نکرده‌ام و تمام زندگی خود را مدیون سالهای فعالیتم در استان کرمان هستم.

الهامی در پایان ضمن تشکر از مسئولان باشگاه صنعت مس رفسنجان و پیشکسوتان فوتبال گفت: امیدوارم بتوانم در مدت فعالیت خود رضایت مردم و هواداران خوب تیم بزرگ مس رفسنجان را به دست آورده و در اعتلای نام رفسنجان و باشگاه صنعت مس رفسنجان بهترین عملکرد را داشته باشم.

پایان پیام

پایان پیام

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان مس رفسنجان این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است