پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

امارات متحده عربی

امارات متحده عربی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیاست‌های ایالات متحده بیش از هر زمان دیگر در خاورمیانه بی‌اعتبار شده بالاخص بعد از آغاز جنگ ویرانگر غزه و تعهد تزلزل ناپذیر آمریکا به اسرائیل جهت تداوم این نبرد. در چنین شرایطی ایالات متحده در صدد احیای فرایند عادی سازی رابطه اعراب با اسرائیل است؛ فرایندی که هم برای واشنگتن پرهزینه است و هم برای اعراب؛ بازیگرانی که نشان دادند نمی‌خواهند برای اولویت‌های واشنگتن هزینه کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس آمار گمرک ایران، واردات قهوه در سال 1402 با رشد 75 درصدی در ارزش به رقم 148 میلیون دلار رسید. میزان وزنی قهوه وارداتی در این مدت 49 هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 48.55 درصد افزایش داشته است. این گزارش با اشاره به اینکه در سال 1402 کشور‌های امارات متحده عربی، ویتنام، هند، اندونزی و اوگاندا 5 کشور عمده طرف معامله واردات قهوه...

خبرگزاری تسنیم

میزان صادرات محصولات نساجی در سال گذشته به حدود 500 میلیون دلار رسید.

خبرگزاری تسنیم

واردات قهوه در سال 1402 با رشد 75 درصدی در ارزش به رقم 148 میلیون دلار رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل گمرک ایران گفت: میزان صادرات محصولات نساجی در سال گذشته به 489 میلیون دلار رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سال گذشته سازمان هواشناسی در گزارش‌های خود تاکید کرد که روند گرمایش فعلی زمین در 10 هزار سال گذشته بی‌سابقه است و میانگین افزایش دمای ایران با سرعتی دو برابر روند جهانی پیش می‌رود.

وب‌گاه گسترش

سرانجام، اولین نمونه از خودرو شاسی بلند آفرودی و زیبای جتور تراولر T2 وارد ایران شد و این خبر برای علاقمندان آفرودی ایرانی یک تعجب بسیار جالب خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رشد اقتصادی ایران که با تخمین صندوق بین المللی پول در سال 2023 بالغ بر 4.7 درصد بود در سال 2024 بیش از یک درصد کاهش یافته و به 3.3 درصد خواهد رسید رشد اقتصادی ایران که با تخمین صندوق بین المللی پول در سال 2023 بالغ بر 4.7 درصد بود در سال 2024 بیش از یک درصد کاهش یافته و به 3.3 درصد خواهد رسید جدول زیر پیش‌بینی رشد تولید ناخالص داخلی واقعی 2024 را با استفاده از داده‌های چشم‌انداز اقتصاد...

وب‌گاه مشرق نیوز

نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو گروه اقتصادهای نوظهور موسوم به بریکس پنجشنبه با دستور کار بررسی تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا آغاز به کار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی روند واردات قهوه به کشور نشان می‌دهد که 95 درصد بازار این نوشیدنی محبوب دنیا تنها در اختیار 5 کشور قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واردات قهوه در سال 1402 با رشد 75 درصدی در ارزش به رقم 148 میلیون دلار رسید که نسبت به سال گذشته رشد بی سابقه ای را داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با افزایش تنش در سرزمین های اشغالی بالاخص نوار غزه، افکار عمومی عرب به شدت جریحه دار شده و خشمگین است، با این همه آمریکا تلاش دارد تا به شیوه ای قدیمی به نارضایتی ها پایان دهد؛ شیوه ای که در آزمون سال 2011 و در جریان بهار عربی شکست خورد.

وب‌گاه گسترش

به گزارش انجمن جهانی فولاد، تولید فولاد خام در ایران در سه ماه ابتدایی سال 2024 (زمستان 1402) به 7 میلیون و 600 هزار تن رسیده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل، یعنی با افزایش 16.3 درصدی همراه بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هنگامی که زویا، 62ساله، ساکن مسکو، در اوت گذشته برای دیدار دخترش قصد سفر به ایتالیا را داشت، فرصت را مناسب دید برای خرید ساعت اپل که مدت‌ها آرزوی داشتن آن را داشت. به‌طور رسمی، اپل محصولات خود را در روسیه نمی‌فروشد. به گزارش الجزیره، این غول فناوری مستقر در کالیفرنیا یکی از اولین شرکت‌هایی بود که اعلام کرد در واکنش به حمله گسترده ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به اوکراین در 24فوریه2022،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که تنش ها در خاورمیانه شدت گرفته، هراس از رویارویی احتمالی میان اسرائیل و حزب الله لبنان نیز بیشتر شده است؛ گزاره ای که می تواند پس لرزه های جدی داشته باشد.