پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

امارات متحده عربی

امارات متحده عربی

وب‌گاه فرارو

موانع محیطی، تنش‌های سیاسی و رقابت‌های ژئوپلیتیک مانع رویکردی مشارکتی برای کاهش اثر‌های تغییرات اقلیمی است و بدین منوال وضعیت احتمالاً به جای بهبود، بدتر می‌شود. کشور‌های خلیج‌فارس توفان‌های شدیدتر و مکررتری را تجربه خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم صدایی گروهی از کشورهای عربی با اسرائیل در جریان پاسخ تند تهران به تل آویو زمینه ساز گمانه زنی های بسیاری شده، گروهی با اشاره به جنگ ویرانگر اسرائیل در نواز غزه، این سوال را مطرح می کنند که چرا اعراب کماکان و فارغ از شعارهایشان کنار تل آویو قرار دارند؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه دیروز در راس یک هیات پرشمار از وزرا و مشاورین، راهی بغداد پایتخت عراق شد. پس از 13 سال، این نخستین سفر اردوغان به عراق بود و او علاوه بر بغداد پایتخت، به اربیل در اقلیم کردستان عراق رفت و با سران اقلیم نیز دیدار کرد. دیروز در بغداد و با حضور محمد شیاع السودانی، عراق و ترکیه 26 موافقتنامه و یادداشت تفاهم در زمینه‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه روسیه دوشنبه تاکید کرد که مسکو و چین استفاده از دلار در مبادلات تجاری متقابل را تقریبا بطور کامل کنار گذاشته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه روسیه دوشنبه تاکید کرد که مسکو و چین استفاده از دلار در مبادلات تجاری متقابل را تقریبا بطور کامل کنار گذاشته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاملات امروز بازار ارز تهران از کاهش قیمت ها نسبت به روز گذشته حکایت داشت و قیمت ریال عربستان هم افت ارزش 80 تومانی را تجربه کرد و در پایان فعالیت معامله گران، 17351 تومان نرخ گذاری و مبادله شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال 1403 دولت پایه حقوقی کارگران را 35/3 درصد بالا برد؛ بنابراین حقوق 1403 کارگر متاهل و داری یک فرزند، طبق قانون پس از کسر مبلغ حق‌بیمه برای ماه 30‌روز حداقل 10 میلیون و 20 هزار و 169 تومان و برای 31 روز حداقل 10 میلیون و 242 هزار و 321 تومان (تقریبا 243/5 دلار با نرخ نیمایی) تعیین شد، اما نمایندگان کارگران صورتجلسه شورایعالی کار را امضا نکرده و اصرار دارند حقوق کارگران باید بیش...

وب‌گاه فرارو

دونده 400 متر با مانع ایران گفت: در یک سال گذشته فدراسیون دوومیدانی مدیران مختلفی را به خود دیده است؛ به گونه‌ای که چهار اعزام اخیرم را با 4 مدیر متفاوت پشت سرگذاشتم.

وب‌گاه الف

چه کسی هفته کاری پنج روزه را اختراع کرده است؟ مفهوم هفته کاری پنج روزه، با دو روز مرخصی متوالی، اغلب به اتحادیه‌های کارگری و جنبش‌های حقوق کارگران اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم نسبت داده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کشور امارات متحده عربی امروز (یکشنبه) در تماس تلفنی با دبیر کل سازمان ملل متحد، تحولات منطقه و تلاش برای مهار تنش‌ها را بررسی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس‌جمهور به دعوت رسمی همتایان پاکستانی و سری لانکایی خود، بامداد دوشنبه و در راس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، عازم اسلام‌آباد و کلمبو خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

سیل دبی، پیامد ها و خسارت های بی شماری بر زیر ساخت ها و خانه های این شهر گذاشته و شهروندان را در زمینه حمل و نقل و تردد، دچار مشکل کرده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو - مجتبی بیگلری: بازنگری بهارستانی‌ها در خصوص تعطیلات آخر هفته، توجهات زیادی را به خود جلب کرده که علیرغم همه واکنش ها، برخی معتقدند که توصیه‌های کارشناسان به کنار رانده شده اند. دغدغه‌ها و توصیه‌هایی که در راستای هماهنگی تعاملات و تجارت با سایر کشور‌ها می‌تواند حائز اهمیت باشد. تعطیلی برای انسان‌ها به مثابه توقف‌های کوتاه در یک مسیر پیاده روی است که در تعیین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الجزیره در یک تایم‌لاین تلاش کرد تا نشان دهد که چگونه از 7اکتبر و در سیر رویدادها تنش‌ها میان ایران و اسرائیل بالا گرفته است. به اعتقاد این شبکه خبری، درحالی‌که اسرائیل و ایران برای دهه‌ها درگیر «جنگ در سایه» بوده‌اند، تنش هایشان در ماه‌های اخیر به نقطه جوش رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دولت امارات متحده عربی و دبیرکل اوپک در پیام‌های جداگانه‌ای عید سعید فطر را به رئیس جمهور، دولت و مردم ایران تبریک گفتند.