پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

امامی: جایز نیست بگوییم درستکار رفت و نیامد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
امامی: جایز نیست بگوییم درستکار رفت و نیامد + فیلم

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: پژمان درستکار سرمربی خوب ما مدت‌ها زحمت کشیده؛ از قبل هم درخواست کرد از مرخصی بدون حقوق استفاده کند و چند روزی به کار‌های شخصی خود برسد. احسان امینی و اباذر اسلامی به عنوان مربی، تیمی که راهی کرواسی شده را همراهی می‌کنند. وی ادامه داد: حالا اگر یک مربی، چند روز از مرخصی استفاده کند و بلافاصله بگوییم: «رفت...

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: پژمان درستکار سرمربی خوب ما مدت‌ها زحمت کشیده؛ از قبل هم درخواست کرد از مرخصی بدون حقوق استفاده کند و چند روزی به کار‌های شخصی خود برسد. احسان امینی و اباذر اسلامی به عنوان مربی، تیمی که راهی کرواسی شده را همراهی می‌کنند.

وی ادامه داد: حالا اگر یک مربی، چند روز از مرخصی استفاده کند و بلافاصله بگوییم: «رفت و نیامد» جایز نیست.

امامی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی بین درستکار و فدراسیون کشتی نیست، به خبرگزاری دانشجو گفت: به هیچ عنوان مشکلی وجود ندارد و روز به روز صمیمیت بیشتر می‌شود. هرچه به المپیک نزدیک‌تر می‌شویم، صمیمیت افزایش یافته و بار فنی بالاتر می‌رود تا بچه‌ها بتوانند برای کشورمان افتخارآفرین باشند.

وی در خصوص زمان اتمام مرخصی درستکار و غیبت در تورنمنت رنکینگ کرواسی تصریح کرد: خیر، او در کرواسی نخواهد بود و چنانکه گفتم آقای امینی و اسلامی به زاگرب رفته‌اند. پژمان درستکار هم از قبل درخواست مرخصی خود را به مدیر تیم‌های ملی (محسن کاوه) داده بود. طبق سلسله مراتب اداری هم مدیر تیم‌های ملی و دبیر فدراسیون با این درخواست موافقت کردند.

سخنگوی فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: در نهایت علیرضا دبیر دستور داد پژمان درستکار از مرخصی خود استفاده کند. ابتدا قرار بود این مرخصی در بهمن اتفاق بیفتد، ولی درستکار با توجه به مشکلات شخصی گفت: «اگر زودتر بروم بهتر است».

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تلاش شده تا مسابقات پهلوانی کشور بهتر از سال‌های قبل برگزار شود؛ و در این روز بخوصوص بازوبند پهلوانی توسط یکی از مسئولین گرانقدر به پهلوان کشور اهدا شود. این مسابقات در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه کادر فنی قرار است در کشتی فرنگی نفرات برتر خود را برای مسابقات آسیایی اعلام کند در 9 وزن نفرات برتر کشور به این مسابقات اعزام شده اند؛ و از بین نفرات برتر کشور و عنوان داران جهانی نفرات برتر به مسابقات اسیایی اعزام خواهند شد.

امامی در پایان گفت: ما بعد از این مسابقات، رقابت‌های آسیایی را در فروردین در پیش داریم و بعد هم فشردگی کار بسیار بالا است. پژمان درستکار هم به زودی در اردو‌های تیم ملی حضور پیدا کرده و ان‌شاءالله کنار بچه‌ها برای ارتقای بار فنی تیم تلاش می‌کند.

انتهای پیام /