یک‌شنبه 18 شهریور 1403

امام حسن

امام حسن

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

در ماه ربیع الاول روزه‌داری فضیلت زیادی دارد این مهم به جهت شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به مناسب ولادت «پیامبر اکرم (ص)» بیان شده است از سوی دیگر روزه‌داری نوعی شکرگزاری محسوب می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

باور به سنگین بودن ماه صفر در فرهنگ عامه سبب شده است که افراد دست به برخی کارهایی بزنند که نه تنها مستند مذهبی ندارد، بلکه حتی پژوهش بر برخی از این رفتارها نشان می‌دهد که ریشه تاریخی هم ندارند و نهایتا سابقه‌ای کمتر از 30 سال گذشته دارند. «دَق‌الباب هفت درب مسجد» نیز یکی از همین رفتارهایی است که چندسالی است به یکی از آداب و رسوم پایانی ماه صفر تبدیل شده است. رسمی که البته از سوی منابع...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

مسجد مقدس جمکران در روز شهادت امام رضا (ع) آکنده از زائران و دلدادگانی است که از اقصی نقاط ایران خود را برای تجدید عهد با اهل بیت عصمت و طهارت رسانده‌اند.

خبرگزاری مهر

س پلیس ترافیک شهری: شاهد حجم بالای تردد زائرین پیاده در فاصله 10 الی 15 کیلومتری حرم امام رضا هستیم که انتظار می‌رود رانندگان عزیز احتیاط بیشتر در ترددها داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

محبوبیت نزد خداوند و پیامبر (ص) تنها به کسب و کارهای مادی محدود نمی‌شود بلکه به تلاش در راه کسب حلال، معنویت، دیانت و خدمات به جامعه نیز برمی‌گردد. کاسب محبوب خداوند کسی است که در مسیر درست و با نیت خالص برای تأمین معاش حلال و خدمت به جامعه تلاش کند.

خبرگزاری دانشجو

در روز‌های پایانی صفر و همزمان با ایام رحلت پیامبر اسلام (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) آیین‌های عزاداری متنوعی در سراسر ایران برگزار می‌شود که از طریق فضای مجازی می‌توانید در حس‌وحال آنها سهیم شوید.

وب‌گاه مشرق نیوز

شیعیان و دوستداران امامت و ولایت در بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس همزمان با سراسر کشور در غم سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) با شرکت در آیین های مختلف عزاداری سنتی خون گریستند.

خبرگزاری تسنیم

ویژه‌برنامه "از آستان تا آسمان" همدل با معارف محمدی و همنشین با معرفت رضوی مستقیم از صحن پیامبر اعظم (ص) در حرم مطهر رضوی به گوش مخاطبان می‌رسد.

خبرگزاری مهر

جنگ کربلا در حقیقت ادامه همان جنگ بدر بود، جبهه همان جبهه بود و فقط، افراد عوض شده بودند. اما سپاه حق در کربلا، خوش‌تر از سپاه حق در بدر درخشید.

خبرگزاری تسنیم

چاووشی خوانانی از چهار استان کشور، گرد هم جمع شدند تا در حیاط با صفای خانه‌ی شهید صدوقیِ یزد؛ شبی با شکوه و به یادماندنی را بسازند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله بهجت می‌فرمود: کرامات از ضریح امام رضا (ع) بیشتر از ضریح امام حسین (ع) ظاهر می‌شود، بنابراین باید نعمت حرم امام رضا (ع) را مغتنم بشماریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403 ارائه شده است. تقویم نجومی و تقویم همسران امروز را بخوانید: در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403 ارائه شده است. امروزچهارشنبه 14 شهریور 1403(سرطان) - سال نهنگ | 30 صفر 1445 ه. ق | 16 آب 2335 رومی | 5 سپتامبر 2031 میلادی

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مأمون عباسی که خلافت خود را از چند طریق مورد تهدید می دید، تصمیم به آوردن امام رضا (ع) از مدینه به مَرو گرفت و با پیشنهاد خلافت یا ولایت عهدی به امام رضا (ع)، سعی در فرونشاندن فشارها و تهدیدها داشت.