پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

امام حسن

امام حسن

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از آنجایی که هفتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) شده بود، جشنواره‌ای با عنوان شور شیرین در مصلی امام خمینی (ره) برپا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمهور از همه دستگاه‌های اجرایی خواست در سال جدید با بهره‌گیری هر چه بیشتر و بهتر از رسانه‌ها برای تشریح برنامه‌ها و تبیین عملکردها و بیان دیدگاه‌ها و مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن برنامه‌ریزی کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور همچنین از همه دستگاه‌های اجرایی خواست در سال جدید با بهره‌گیری هر چه بیشتر و بهتر از رسانه‌ها برای تشریح برنامه‌ها و تبیین عملکردها و بیان دیدگاه‌ها و مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن برنامه‌ریزی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیسی با اشاره به سیره اهل بیت (ع) در گرامیداشت علم و عالم، حضور بزرگان علمی در مراکز علمی و پژوهشی را پشتوانه‌ای برای دانشگاه‌ها دانست و بر توجه بیش از پیش به بهره‌مندی از ظرفیت علمی این چهره‌های علمی در دانشگاه‌ها تأکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جشن بزرگِ گرگیعان توسط موسسه خیریه ستاره مهربانی، در شهر شوش با استقبال گرم خانواده ها برگزار شد

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:182 هزار ماموریت در فاصله زمانی 25 اسفند سال گذشته تا هشتم فروردین ماه امسال توسط اورژانس انجام شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو - در شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، جمعی از اهالی شعر و فرهنگ و اساتید ادبیات فارسی میهمان رهبر انقلاب بودند. حامد طونی عضو شورای علمی گروه ادبیات و اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه از جمله شاعرانی بودند که در این جلسه به شعرخوانی پرداختند. در همین خصوص با ایشان به گفتگو نشستیم. حامد طونی در ابتدای گفتگوی با خبرنگار خبرگزاری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از مراسم تشییع پیکر او و نماز خواندن حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی بر پیکر او را مشاهده می کنید. روز گذشته زهرا شجاعی، عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب و مشاور وزیر کشور دولت اصلاحات مصادف با روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) پس از گذراندن دوره بیماری فوت کرد. در همین راستا، تصاویری از مراسم تشییع پیکر او و نماز خواندن حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی بر پیکر او را مشاهده می...

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه تولید و صادرات در کشور باید مورد تکریم قرار گیرد، گفت: با تاکید رئیس جمهور بر اجرای سند تحول دولت، تلاش‌هایی در دو سال گذشته برای بازگرداندن امور به سوی مردم و مشارکت آنها در اداره کشور انجام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس جمهور حضور بزرگان علمی در مراکز علمی و پژوهشی را پشتوانه‌ای برای دانشگاه‌ها دانست و بر توجه بیشتر به بهره‌مندی از ظرفیت علمی این چهره‌ها تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور بر ضرورت فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی تأکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسگر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به مناسبت ماه مبارک رمضان در این آستان مقدس به سخنرانی پرداخته و گفت: وظیفه ما تبعیت از دستورات امام و ائمه معصومین (ع) است که باید در زندگی خود آنها را جاری کنیم. اگر این اتفاق رخ ندهد همچون کسی هستیم که به بیماری دچار بیماری شده و پزشک برای او نسخه می‌نویسد اما به آن عمل نکرده و...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع) در ورزشگاه آزادی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از مراسم تشییع زهرا شجاعی را مشاهده می کنید.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع) در ورزشگاه آزادی خبر داد.