پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

امام حسن

امام حسن

وب‌گاه الف

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور وزیر کشور دولت اصلاحات پس از گذراندن دوره بیماری فوت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قدرتعلی حشمتیان برای یازدهمین دوره متوالی به عنوان دبیرکل حزب مستقل واعتدال ایران انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم

اجتماع عظیم چند ده هزار نفری «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) از ساعت 15:30 در ورزشگاه بزرگ آزادی در حال برگزاری است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه گفت: اگر نتوانیم از فرصت بی‌نظیر ماه مبارک رمضان برای استغفار و توبه و خودسازی و مواسات بهره بگیریم قطعا مغبون و زیانکار خواهیم بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز سه‌شنبه (هفتم فروردین) در دیدار نوروزی کارگزاران بخش‌های مختلف و مسئولان قضائی با وی، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و معنویت، این امر را از الطاف بسیار مبارک و فرخنده دانست و بر ضرورت بهره‌مندی و تمتع از لحظه به لحظه ماه ضیافت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران در خصوص مراسم روز قدس گفت: تدابیر و تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی لازم برای مراسم اندیشیده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگ‌ترین اجتماع محفل قرآنی امام حسنی‌ها در استادیوم آزادی برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

مردم افغانستان به مناسبت 15 رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در اقدامی 32000 قرص نان به نیت 32000 شهید مظلوم غزه طبخ کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باتوجه به سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در ادامه این گزارش ایشان را بهتر بشناسید.

خبرگزاری تسنیم

ساعاتی دیگر بزرگترین محفل قرآنی ایران و جشن میلاد امام حسن علیه السلام در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز هنری رسانه‌ای نهضت، همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگترین اجتماع قرآنی در استادیوم صدهزار نفری آزادی با عنوان «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» در حال برگزاری است. در روز‌های گذشته اقدامات لازم پیرامون سهولت در ورود و خروج عموم مردم، چگونگی تردد از طریق تونل‌ها به استادیوم آزادی، محل استقرار پارکینگ خودرو‌ها انجام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی حمله تروریست‌ها به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش و خودروی یک خانواده، دو نفر به شهادت رسیدند. در پی حمله تروریست‌ها به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش و خودروی یک خانواده، دو نفر به شهادت رسیدند. مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ شب گذشته واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از آماده سازی و توزیع کیک همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در ورزشگاه مملو از جمعیت آزادی تهران مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها در حال برگزاری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هم‌خوانی، اجرای سرود، نور افشانی، اهدای هدایای ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود.