یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی جسد مرد میانسال در خانه‌اش پیدا شد، همسر و دختر او به اتهام قتل بازداشت شدند اما انگشت اتهام را به سمت مرد همسایه نشانه گرفتند. این در حالی بود که با دستگیری مرد همسایه، وی مدعی شد که قاتلان همسر و دختر مقتول هستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

در ادامه فال حافظ 5 شهریور را بخوانید و همراه ما باشید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی در نشست فصلی فرماندهان، معاونان و رؤسای فراجا که در ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام اربعین و خداقوت به همه همکاران به پاس زحماتی که در اقصی نقاط کشور می‌کشند، اظهار داشت: در کنار این همه تلاش و زحمات و مأموریت‌ها که نتیجه آن، امنیتی است که در جای جای کشور حاکم بوده، اما تعدادی از هم رزمانمان حین اجرای مأموریت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ظهر پنجشنبه 2 مرداد ماه قتل مردی در فلکه سوم تهرانپارس توسط دخترش به پلیس مخابره شد و بر همین اساس ماموران کلانتری برای بررسی و تحقیقات اولیه به محل وقوع جرم اعزام شدند.

خبرگزاری مهر

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به بحث عفاف و حجاب که یکی از مأموریت‌های جدی پلیس به شمار می‌آید، گفت: این موضوع یک تکلیف شرعی و قانونی است که باید حتماً مدنظر قرار داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: از امروز طرح تشدید برخورد با پوشش و مخدوشی پلاک در تهران اجرا می‌شود.

خبرگزاری مهر

همسر اصغر فلاح پیشه می گوید شوهرش شوهرش در گرمای تابستان از ساعت 15 تا 2 بامداد مسافرکشی می کرد.

خبرگزاری مهر

«کتاب دعبل؛ پژوهشی در اشعار مذهبی دعبل خزاعی» اثر مهدی امین‌فروغی یکی از آثار جدید عاشورایی بازار نشر کشور است که موضوعش شعر حماسی و مذهبی است و توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی چاپ شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان همزمان با هفته دولت، گزارشی از اهم اقدامات انجام شده در این جمعیت طی دو سال اخیر را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: از امروز طرح تشدید برخورد با پوشش و مخدوشی پلاک در تهران اجرا می‌شود.

وب‌گاه فرارو

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست از دستکاری در ارقام پلاک خودداری کنند چرا که این اقدام خلاف مقررات است و از امروز طرح تشدید برخورد با پوشش و مخدوشی پلاک در شهر تهران اجرا می‌شود و همکاران بنده به محض مشاهده این تخلفات با راننده برخورد قانونی را انجام می‌دهند.

وب‌گاه گسترش

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران از اجرای طرح «تشدید برخورد با پوشش و مخدوشی پلاک» در تهران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران از اجرای طرح «تشدید برخورد با پوشش و مخدوشی پلاک» در تهران خبر داد.