یک‌شنبه 1 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جون بن حوی غلام سیاه پوستی بود، که سرسختانه قدم در راه سیدالشهدا (ع) گذاشت و لحظه‌ای عقب‌نشینی نکرد.

وب‌گاه الف

با افزایش جمعیت زائران در حرم امام علی علیه‌السلام، این آستان مختص آقایان شد و بانوان تا فردا امکان ورود به صحن و حوالی ضریح مولا را ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم آغاز سال تحصیلی دافوس (دانشگاه فرماندهی و ستاد) ارتش دانشجویان دوره 34 مدیریت دفاعی صبح امروز (دوشنبه، 6 شهریورماه) با حضور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و امیر حسین، ولی وند زمانی فرمانده دافوس ارتش در این دانشگاه آغاز شد. همچنین در این مراسم، دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات ارتش، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رمان و شعر دو قالب مهم در ادبیات هستند که در ایجاد موج در جامعه نقش غیر قابل انکاری دارند؛ تحریک احساسات در میان این دو قالب به مراتب بیشتر از سایر قالب ها است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر در سفر به کشور عراق و در بازدید از مراکز درمانی این جمعیت در مسیر نجف تا کربلا گفت: موکب‌ها و قرارگاه‌های داوطلبانه و مجهزی در این مسیر برای خدمت یه زوار اباعبدالله‌الحسین (ع) راه‌اندازی شده و در حال حاضر که شاهد سیل مردمی در حرکت به سمت کربلا هستیم، امدادگران و کادر درمان و پشتیبان داوطلب هلال‌احمر برای ارائه...

خبرگزاری مهر

رئیس جمعیت هلال‌احمر از آمادگی داوطلبان هلال‌احمر برای خدمت به مردم در 70 پایگاه و موکب درمانی در ایام اربعین حسینی خبر داد.

خبرگزاری مهر

نشان هلال احمر مایه آرامش زائزان اربعین است و جا مشکلی پیش می آید به آغوش هلال احمر پناه میبرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله سید علی سیستانی نسبت دادن خلق جهان یا زنده کردن و جان گرفتن از انسان‌ها به امام علی (ع) یا امام حسین (ع) را مصداق غلو دانست.

وب‌گاه فرارو

آیت الله سیستانی هم جواب داده است که بله از غلو است که اهل البیت (ع) از آن برائت جسته اند و نسبت دادن خلق یا احیا به آن‌ها از این گونه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمعیت هلال‌احمر در بازدید از موکب درمانی این جمعیت در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا در اربعین حسینی، از آمادگی داوطلبان هلال‌احمر برای خدمت به مردم در 70 پایگاه و موکب درمانی در ایام اربعین حسینی خبر داد.

خبرگزاری مهر

رمان و شعر دو قالب مهم در ادبیات اند که در ایجاد موج در جامعه نقش غیر قابل انکاری دارند؛ تحریک احساسات در میان این دو قالب به مراتب بیشتر از سایر قالب هاست.

خبرگزاری مهر

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخورد کامیون با موتورسیکلت در بزرگراه امام علی باعث فوت راکب و در بزرگراه آزادگان پراید باعث فوت عابر پیاده شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در کتاب «عقیله» نویسنده حضرت زینب (س) مخاطب قرار داده و کسی که کتاب را مطالعه می‌کند گویی خود را در محضر حضرت زینب (س) می‌بیند.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله سیستانی هم جواب داده است که بله از غلو است که اهل البیت (ع) از آن برائت جسته اند و نسبت دادن خلق یا احیا به آنها از این گونه است.