دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی روزنامه نگار طی یادداشتی برای روزنامه اعتماد نوشت: بسیاری از این گزارش‌ها که مقامات رسمی اعلام می‌کنند فاقد اعتبار علمی و نیز سوگیرانه و نادرست است فقط برای قانع کردن مقامات به وجود واقعیاتی است که وجود خارجی ندارد. والسلام.

وب‌گاه الف

شهردار تهران درباره اجرای یکی از بزرگترین تونل‌های شهری تحت عنوان "تونل شهید متوسلیان" به طول 9.8 کیلومتر و در مسیر انتهای صیاد شیرازی تا آزادگان توضیح داد.

وب‌گاه فرارو

در بیانیه مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: چرا دوباره گشت ارشاد شروع به برخورد‌های غیرقانونی و غیرشرعی با برخی بانوان می‌کند؟ آیا باز در پی تکرار آن سیاست شکست خورده هستید که هم برای اسلام و هم برای نظام هزینه در بر داشت؟

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران در خصوص اجرای یکی از بزرگترین تونل‌های شهری تحت عنوان تونل شهید متوسلیان به طول 9.8 کیلومتر و در مسیر انتهای صیاد شیرازی تا آزادگان توضیح داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: در بیانیه مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: چرا دوباره گشت ارشاد شروع به برخوردهای غیرقانونی و غیرشرعی با برخی بانوان می‌کند؟ آیا باز در پی تکرار آن سیاست شکست خورده هستید که هم برای اسلام و هم برای نظام هزینه در بر داشت؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک دختر جوان از قاضی دادگاه خواست تا سارق موبایل دستگیر شده را به مجازات خودش برساند تا درس عبرتی برای دیگر سارقان موتورسوار شود.

خبرگزاری تسنیم

احمد جان میرزایی کارگردان مستند "سر بر شانه آسمان" می‌گوید: دو کتاب «ملحمه الحسین» و «ملحمه الرسول» بیش از 400 صفحه است و چندین هزار بیت شعر درباره بزرگان اسلام به ویژه امام حسین دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این ایام به ویژه دهه اول محرم فصل عزاداری است و بالطبع حال و هوای شهرها و روستاهای کشور نیز متفاوت از دیگر روزهای سال است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار سیدقاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در نشست سراسری و کارگاه‌های آموزش تخصصی معاونین بسیج اساتید کشور در خصوص طرح کلی جهاد تبیین و نقش بسیج اساتید سخن گفت و افزود: جهاد تبیین که امروز مقام معظم رهبری از آن به عنوان فریضه‌ای قطعی و فوری بر هر کسی که می‌تواند، یاد می‌کنند جنگی است که برای مقابله با جنگ روانی و جنگ شناختی...

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه موقت تهران گفت: خطاب به مسئولان می‌گویم؛ توده مردم حجاب را می‌خواهند و خواستار آن هستند تا از گوشه و کنار این کشور بوی دین به مشام برسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رأی نهایی دیوان عالی کشور نسبت به دادنامه صادره اکبر طبری در شعبه هم‌عرض اعلام شد. طبق این رأی 12 سال و نیم حبس در خصوص یکی از عناوین محکومیت‌های طبری تأیید شد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با اولین جمعه ماه محرم، همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی به یاد کودک شش ماهه امام حسین (ع) در سراسر ایران اسلامی و 45 کشور جهان برگزار شد.