دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از موضوعاتی که همواره باید نسبت به آن هوشیار باشیم، موضوع انحراف از مسیر حق و آرمان‌ها است. سؤال این است که چگونه جامعه‌ی اسلامی ممکن است دچار انحراف در آرمان‌ها شود؟

خبرگزاری مهر

سعید طاووسی گفت: استفاده از زبان محاوره لزوما بد نیست اما این لحن و زبان در حوزه معصومین (ع) ملاحظات جدی دارد.

خبرگزاری تسنیم

نجم‌الدین شریعتی که این روزها برنامه «حسینیه معلی» را اجرا می‌کند از رفاقت خودش با مداحان این برنامه تلویزیونی می‌گوید و همچنین استعدادهایی که به واسطه این ویژه برنامه محرمی دیده می‌شوند و خلاقیت‌هایی که برای ساخت برنامه‌های مذهبی امروز ضرورت دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از فال فرشتگان الهی امروز یکشنبه 1 مرداد 1402 در ادامه این خبر باما همراه باشید.

خبرگزاری مهر

درحالی‌که دریک دستش کمان و در دیگری تیر بود، متوجه شد که شمر او را نگاه می‌کند. متوجه خواسته اجباری در آن نگاه بود. یک تیر نیز بر حسین بینداز! اگر او را مجروح نکنی، سربازان حریف او نمیشوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: بزرگراه‌های بابایی، امام علی (ع) و باقری دارای ترافیکی روان هستند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، به تشریح وضعیت ترافیک در بزرگراه ها و معابر اصلی پایتخت پرداخت.

وب‌گاه الف

روز شنبه، 31 تیر، در عصر چهارمین روز از ایام عزاداری‌های ماه محرم، گروه تعزیه "امام رئوف" به اجرای آیینی تعزیه برای شیعیان و علاقه‌مندان به سالار شهیدان در مرکز امام علی (ع) کپنهاگ پرداختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پاکستانی‌ها به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم در حرم امام علی (ع) عزاداری کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: چرا دوباره گشت ارشاد شروع به برخوردهای غیرقانونی و غیرشرعی با برخی بانوان می‌کند؟ آیا باز در پی تکرار آن سیاست شکست خورده هستید که هم برای اسلام و هم برای نظام هزینه در بر داشت؟

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: اصغر دهقانی با اشاره به تعزیه‌هایی مانند تعزیه تولد امام زمان (ع)، امام حسن عسگری (ع)، امام سجاد (ع)، نزول ستاره که به عروسی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اختصاص دارد، امام خمینی، پیدایش مسجد جمکران، اتش زدن حضرت ابراهیم (ع) و بسیاری از موارد دیگر گفت به کمک آنها میتوان مانند امام حسین (ع)، سیره زندگی بقیه ائمه مظلوم را از وضعیت ناشناختگی میان مردم خارج کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شب و روز چهارم محرم به نام بزرگانی مانند دو فرزند رشید حضرت زینب‌(س) نامگذاری شده است و در این میان شعرای آئینی کوشیده‌اند تا در اشعار خود یادی هم از فرزندان برومند حضرت زینب (س) داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

آیت الله بهجت (ره) می‌فرمود: آنچه معاویه و یزید بالفعل داشتند، ما بالقوه داریم. خیلی به خود مغرور نشویم. این‌طور نیست که آنها از جهنم آمده باشند و ما از بهشت. برای ما امتحان پیش نیامده تا معلوم شود که با امام حسین علیه‌السلام هستیم، یا با یزید.