دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه مشرق نیوز

این سریال 60 قسمتی هر چقدر پیش رفت بیننده را ناامید و خسته کرد. مخاطب دائما منتظر یک اتفاق جدید در داستان بود، اما هیچ چرخشی در سریال رخ نمی‌داد و اینگونه بسیاری از مخاطبان عطای تماشای آن را به لقای

خبرگزاری تسنیم

آخرین تمهیدات در حوزه حمل و نقل عمومی جهت تسهیل حضور شهروندان در مهمانی 10 کیلومتری غدیر در روز جمعه شانزدهم تیرماه 1402 اعلام شد.

خبرگزاری مهر

فرمانده پلیس راهور فراجا گفت: بزرگراه امام علی، خیابان سعدی خیابان حافظ، بزرگراه نواب و خیابان استاد معین از مسیرهای جایگزین هستند که مردم می‌توانند از این مسیرها استفاده کنند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

معاون قانون اساسی معاونت حقوقی رئیس جمهور گفت: دختر اهل زاهدان که نیازمند پیوند کلیه از مادر خود بود، با کمک سامانه پیگیری اجرای قانون اساسی، پیوند خود را به صورت موفقیت آمیز انجام داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ممنوعیت‌ها و محدودیت های تردد جدید ویژه آخر هفته اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در راستای حضور گسترده مردم در جشن بزرگ 10 کیلومتری عید سعید غدیر خم که از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی برگزار می‌شود،350 دستگاه تاکسی ون آماده سرویس رسانی رایگان به شهروندان در 13 مسیر از ساعت 14 روز جمعه مورخ 16 تیر در مسیر‌های زیر می‌باشند. مسیر شماره 1: از خیابان دماوند تقاطع اتوبان امام علی (ع) تا رو گذر میدان امام حسین (ع). مسیر شماره...

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ممنوعیت تردد خودروها در "مهمانی 10کیلومتری غدیر" را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی 10 کیلومتری را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی 10 کیلومتری را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیش از 350 خودروی ون در مراسم جشن بزرگ عید سعید غدیر خم در 13 مسیر خدمات رسانی می‌کنند.