دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مسعود داستانی، کارشناس مسائل دینی، اظهار داشت: بر بالای گنبد حرم مطهر همه ائمه اطهار علیهم السلام پرچمی وجود دارد که در روز‌های مختلف سال تعویض می‌شود. در این میان تنها گنبد نورانی امام علی (ع) است که پرچمی بر بالای آن قرار ندارد. کارشناس مسائل اسلامی با اشاره به دلیل نبودن پرچم بر گنبد حرم مطهر مولای متقیان گفت: پرچم نشانه و نمادی...

خبرگزاری تسنیم

پرچمی که بالای گنبدهای مطهر ائمه اطهار علیهم السلام نصب شده، نشانه خونخواهی است و چون تقاص خون امام علی (ع) توسط فرزند بزرگوار ایشان، امام حسن (ع) از ابن ملجم ملعون گرفته شد، گنبد نورانی حرم آن حضرت پرچم ندارد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر در جامعه موضوع رعایت عفاف و حجاب مطرح می‌شود و در این مورد زنان بیشتر از مردان مورد خطاب قرار می‌گیرند، به دلیل این است که ارزش ایشان حفظ شده و شأن و منزلت زنان و دختران ما در جمع‌های مردانه مورد آسیب قرار نگیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رازقی گفت: همت اشرفی هر دو مسیر تردد‌ها روان، همت توانیر در مسیر غرب به شرق قبل از پل توانیر ترافیک متراکم، و در مسیر مخالف وضعیت ترافیکی عادی است همچنین محدوده نصر در مسیر غرب به شرق که معمولا پر ترافیک بود در هر دو مسیر دارای ترافیک عادی و روان است در مسیر خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق که معمولا متراکم بود وضعیت خوبی را شاهد هستیم. معاون...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرهنگ رازقی گفت: در محدوده تونل توحید نیز از محدوده جنوب به شمال ترافیک را شاهد هستیم.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام سید محمد علوی مدیر مرکز المحسن در نجف معتقد است امکان از بین بردن توطئه‌های شرکت‌های بزرگ فیلمسازی غربی با توجه ویژه به فرهنگ علوی وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران افزود: اگر می بینیم که امام راحل در اوج اقتدار در حسینه زندگی کرد و اگر می بینیم که رهبر معظم انقلاب میهمانان داخلی و خارجی خود را روی زیلو پذرایی می‌کنند و با استادان دانشگاه و متخصصان و توده‌های عادی مردم ارتباط دارند و در جمع آنها حضور می یابند همه سبک امام علی (ع) است.

خبرگزاری تسنیم

جشن بزرگ عید سعید غدیر و گرامیداشت دهه امامت و ولایت با حضور وزیر علوم، معاونان و مشاوران وی و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ساختمان ستاد این وزارت برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال‌ها یکی از مهم‌ترین تولیدات رسانه ملی برای فرهنگسازی و مقابله با امپراطوری رسانه‌ای غربی هستند؛ تولیداتی که روزی خیابان‌ها را خلوت می‌کردند و امروز از این شرایط دور شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

حرم مطهر امام علی علیه السلام همزمان با نزدیک شدن به عید بزرگ غدیر شاهد برپایی مراسم ها و جشن های متعددی است که بسیاری از آنها به صورت خودجوش در میان زایران برگزار می شود.

وب‌گاه فرارو

شاید در میان سریال‌های امسال تنها سریال «آتش و باد» در ژانر استراتژیک با وجود تمام نقایص محتوایی و ضعف در فرم خود همچنان توانسته از قواره‌های اصلی این گونه تولیدات برخوردار باشد و تلویزیون را از فقر مطلق در برخورداری از «سریال‌های جدید الف ویژه» خارج سازد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری فارس در یک مطلب مفصل و صریح به عملکرد تلویزیون حمله کرده و از تولیدات و سریال های ساخته شده انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم

هشتمین "جایزه هنری غدیر" با تجلیل از چهار چهره برجسته فرهنگی و هنری در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم در این جشن باشکوه ضمن تبریک ایام ولادت امام هادی (ع) و فرا رسیدن عید سعید غدیرخم گفت: مطالعه زندگانی ائمه علیهم السلام درس‌های مهمی برای ما دارد که یکی از این درس‌ها انجام کار خیر و گره‌گشایی از مشکلات بندگان خداست. وی با اشاره به اینکه انجام کار خیر و خیر بودن در ساخت و تجهیز مسجد، مدرسه، درمانگاه و مانند آن خلاصه نمی‌شود...