دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

آیت الله بهجت (ره) می‌فرمود: فضایل امام علی (ع) حق است، اما گفتنی نیست! زیرا ما ضعیفُ‌العقل و الایمان هستیم و ظرفیت نداریم. اگر بیان می‌کرد، بسیاری از مردم کافر می‌شدند و عده‌ای معدود ایمان می‌آوردند.

خبرگزاری تسنیم

حرم امام علی علیه‌السلام در آستانه جشن غدیر گل‌آرایی و پرچم «من کنت مولاه فهذا علی مولاه» بر فراز ایوان نجف نصب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه های مختلف رادیویی ویژه برنامه های مختلفی را در فاصله طلایی عید قربان تا عید غدیرتقدیم مخاطبان می کند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های مختلف رادیویی خصوصاً شبکه تهران در کنار پخش ویژه برنامه‌های خود، میهمانی ده کیلومتری غدیر را هم پوشش می‌دهند.

خبرگزاری مهر

مراسم بزرگداشت حسین محمدزاده صدیق، همزمان با روز قلم و شب تولد او با عنوان «رفت، اما قلمش جاریست!» چهارشنبه 14 تیر در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

حرم مطهر امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام برنامه‌های گوناگونی را از افتتاح مراکز جدید گرفته تا برپایی جشن ویژه کودکان و بانوان، اطعام، راهپیمایی هزار نفر از ایتام، طی جشن‌های باشکوهی در 7 روز برگزار می کند.

خبرگزاری مهر

دبیر عصرانه‌های داستان‌نویسان رضوی گفت: یکی از مأموریت‌های اصلی شیعیان انتقال محاسن کلام معصومین (ع) به خصوص امام رضا (ع) به مردم است تا بیشتر با امام رضا (ع) و سیره زندگی ایشان آشنا شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

توجه ویژه اجتماعی به روز غدیر نه یک حرکت تبلیغی با بعد زمانی کوتاه که یک سیر تکوینی با اصالتی به مقیاس تاریخ جهان اسلام است.

وب‌گاه عصر ایران

عباس عبدی نوشت: این سیاست‌ها و اقدامات چه تناسبی با عدالت یا دفاع از محرومین دارد؟ در حالی که آشکارا علیه منافع و حتی وضعیت حداقل زندگی آنان است. چگونه کسی در دولت محترم متوجه تبعات این نوع تصمیمات نیست؟ خطر اینگونه تصمیمات از آنجاست که منابع دولتی در جا‌های دیگری خرج می‌شوند که هیچ سودی برای جامعه ندارد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست استاندار تهران و معاونین با هاشم الگرعاوی معاون استاندار نجف و هیئت همراه درباره برگزاری مطلوب مراسم اربعین و هماهنگی‌های مزبور برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

نشست علیرضا فخاری استاندار تهران و معاونین با هاشم الگرعاوی معاون استاندار نجف و هیئت همراه پیرامون برگزاری مطلوب مراسم اربعین و هماهنگی‌های مزبور برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه این نظام مشروعیت الهی و مقبولیت مردمی دارد، گفت: مردم ایران اسلامی، پس از انقلاب پرچم غدیر را که همان پرچم حقیقت است برافراشته نگه داشته اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر در سخنانی بیان کرد: این نظام مشروعیت الهی و مقبولیت مردمی دارد و ثواب خدمت به مردم در این نظام از زیارت امام زمان (عج) بالاتر است.