دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سریال‌ها یکی از مهم‌ترین تولیدات رسانه ملی برای فرهنگسازی و مقابله با امپراطوری رسانه‌ای غربی هستند؛ تولیداتی که روزی خیابان‌ها را خلوت می‌کردند و امروز از این شرایط دور شده‌اند.

وب‌گاه گسترش

رییس شورای شهر تهران درخصوص تخصیص اعتبار برای خرید اتوبوس جدید و تأمین واگن مترو از آنچه کوتاهی بانک مرکزی خواند انتقاد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هشتمین جایزه هنری غدیر عصر یکشنبه 18 تیرماه به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود. این جایزه نکوداشت هنرمندانی است که در حوزه زنده نگه‌داشتن عنوان غدیر و ترویج نگاه و سیره امیرالمومنین علی (ع) شاخص هستند و چهره‌هایی همچون داوود میرباقری خالق سریال امام علی (ع)، فرهاد فخرالدینی موسیقیدان و رهبر ارکستر، محمد معتمدی...

خبرگزاری تسنیم

آیین افتتاح نمایشگاه گروهی آثار خوشنویسی با عنوان «کتابت ولایت» به مناسبت عید سعید غدیر خم با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس در حوزه هنری برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مشهد وزیر کار رفاه و امور اجتماعی گفت: خوشبختانه نرخ بیکاری در سال 1401 به 9 درصد رسید و تلاش می‌کنیم کاهش پیدا کند.

خبرگزاری مهر

قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: «اصلاح قانون انتخابات» به رعایت حقوق داوطلبان و مردم کمک می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

بیمارستان 96 تختخوابی نبوت نیروی دریایی کنارک با حضور فرمانده کل ارتش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی گفت: یکی از درس‌های بزرگ غدیر ولایت پذیری و پیروی و انجام کامل فرمان الهی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آستانه عید غدیر نقاشی دیجیتال «بعثت در غدیر» بر دیوار حرم حضرت علی (ع) در نجف اشرف نصب شد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

آیت الله بهجت (ره) می‌فرمود: فضایل امام علی (ع) حق است، اما گفتنی نیست! زیرا ما ضعیفُ‌العقل و الایمان هستیم و ظرفیت نداریم. اگر بیان می‌کرد، بسیاری از مردم کافر می‌شدند و عده‌ای معدود ایمان می‌آوردند.