دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه عصر ایران

محسن چاوشی خواننده‌ای است که با وجود طولانی بودن سال‌های فعالیتش در حوزه موسیقی تاکنون کنسرت برگزار نکرده است ولی این خواننده توانسته خلاء ارتباطی و حسی خود با مخاطبانش را از طریق فضای مجازی برطرف کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاریان با انتقاد از عملکرد رسانه‌ها در حوزه دین و معارف، اظهار کرد: متاسفانه رسانه‌های کشور در دعوت از کارشناسان دینی و روحانیون، خوب و شایسته عمل نمی‌کنند و برخی افراد که به عنوان کارشناس مذهبی در رسانه‌ها حاضر می‌شوند از بنیه علمی و دینی بالایی برخوردار نیستند.

خبرگزاری تسنیم

دومین فصل از مسابقه گویندگی «صدای تو» با محوریت کتاب «انسان آسمان»، مجموعه سخنرانی‌ها و نوشته‌های امام موسی صدر درباره امام علی (ع) برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم، بخشی از داستان نمایش میدانی «جهان بانو» به این واقعه مهم تاریخی اختصاص می‌یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن فاضلی، نماینده تام‌الاختیار دانشگاه علامه‌طباطبائی در برگزاری آزمون سراسری، گفت: آزمون سراسری 1402 نوبت تیرماه، با رقابت 12 هزار و 196 داوطلب در دو نوبت صبح و بعدازظهر روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، 14 و 15 تیرماه در حوزه‌های فرعی دانشکده‌های، ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی، حقوق و علوم‌سیاسی، ارتباطات، مدیریت و حسابداری و روان‌شناسی و علوم‌تربیتی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری جشن‌های دهه ولایت و امامت در دو هزار امامزاده و بقعه متبرکه کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، داستان «جهان بانو» درباره زندگی زنان شاخص از زمان خلقت انسان تا عصر حاضر است که برای پاسداشت عید غدیر خم از امروز (یکشنبه 11 تیرماه) تغییراتی در روایت آن ایجاد می‌شود. بر این اساس، قرار است تا روز عید غدیر خم، بخش‌هایی از نمایش «جهان بانو» علاوه بر روایت ثابت خود، مرتبط با این واقعه و روایتگر ولایت حضرت علی (ع) باشد. یادآور می‌شود سال پیش نمایش...

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به بررسی وضعیت پادگان دوشان تپه، احداث بوستان جدید و ساخت کارخانه آسفالت در محدوده منطقه 13 پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فضای مجازی برای سلبریتی‌ها درگاه مهمی برای حفظ ارتباطشان با مخاطب تلقی می‌شود اما کارکرد و اهمیت آن برای افرادی مانند «محسن چاوشی»، بیش از دیگران است. چاوشی خواننده‌ای است که با وجود طولانی بودن سال‌های فعالیتش در حوزه موسیقی تاکنون به روی صحنه نرفته است ولی توانسته است خلاء ارتباطی و حسی خود با مخاطبانش را که از طریق اجرای زنده به دست می‌آید، به واسطه همین فضای مجازی برطرف...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 13 گفت: اسکان کارگری، فاز دوم مسیر پیاده روی و مرکز خدمات اورژانس از طرح‌های جدیدی است که به تصویب رسیده است.

خبرگزاری مهر

دومین فصل از مسابقه گویندگی «صدای تو» با محوریت کتاب «انسان آسمان»، مجموعه سخنرانی‌ها و نوشته‌های امام موسی صدر درباره امام علی (ع) برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا، به موضوع دستفروشی، کودکان کار و خیابانی و زباله‌گردی پرداختند و بر شناسایی و برخورد با عوامل و مافیای پشت پرده این مسائل تاکید کردند.