دوشنبه 2 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیش از 12 پروژه شهری، خدماتی منطقه 14 در سال جاری آماده بهره برداری است.

خبرگزاری مهر

جزییات خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی به شرکت‌کنندگان در اجتماع امام رضایی‌ها اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

جزییات خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی به شرکت‌کنندگان در اجتماع امام رضایی‌ها اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

الف نوشت: پنجم خردادماه مراسم چهلمین روز درگذشت دکتر عماد افروغ برگزار شد. افروغ که بود و چه کرد که تحمل درگذشتش برایمان سخت و دردناک است. افروغ نخبه ریاضی ای بود که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای مفید و مؤثرتر بودن قدم به علوم انسانی و رشته جامعه شناسی گذاشت. جامعه شناسی بود که فیلسوف شد. فیلسوفی بود که سیاستمدار شد. سیاستمداری بود که حکیم الهی شد. آیا واقعا این امتیازات و ویژگی...

خبرگزاری تسنیم

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پیشنهاد کرد: بانوان فعال قرآنی در دهه ولایت با تشرف به حرم حضرت علی (ع) و در صحن حضرت زهرا (س) از آخرین دستاورد خود در این زمینه رونمایی کنند تا مشوقی برای ترویج فعالیت‌های قرآنی شود.

خبرگزاری تسنیم

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» در زادروز داود میرباقری این نکته را مطرح کرد که باید حضور چنین کارگردانی را برای امروز فرهنگ ایران اسلامی مغتنم بدانیم و از تجربه ساخت فصل اول این سریال استفاده کنیم و با برنامه‌ریزی پیش برویم.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: هر واگن مترو و یا قطار شهری می‌تواند حدود 190 مسافر را جابجا کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داوود میرباقری با کارگردانی «امام علی (ع)» و «مختارنامه» ثابت کرده در زمینه ساخت سریال‌های دینی و مذهبی بی‌رقیب است. این نکته باعث شده که سطح انتظارات و توقعات از جدیدترین ساخته او بیش از گذشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: غالب تأکید می‌کند که اعضای این گروه نوعا افرادی از طبقه محروم هستند و برخورد امنیتی با آنها درست نیست و خلاف قانون است، به خصوص که آنها هیچ سلاحی ندارند هرچند اعتراف می‌کند که مراسم مذهبی آنان با خشونت شدیدی همراه است و چیزی بیش از سینه‌زنی مرسوم شیعیان است.