سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

در حاشیه نشست 144 فرهنگ مهدوی از کتاب «امام علی (ع) و نشانه‌های ظهور رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بزرگراه آزادگان این روز‌ها شرایط خوبی ندارد چرا که وجود چاله‌های ناشی از تخریب روکش آسفالت سبب کندی و گره‌های ترافیکی به خصوص از مسیر ورودی آزادراه ساوه به تهران و بالعکس شده است. با توجه به موقعیت مکانی و اتصال به چندین نقطه مهم و مرکزی شهر تهران بسیاری از کامیون‌های باری برای رفتن به بازار و مراکز تجاری از این بزرگراه استفاده می‌کنند. طبق مشاهده...

خبرگزاری مهر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره آغاز هفته‌ای پر ترافیک صبحگاهی در سطح معابر شهر تهران گفت: 19 درصد از ترافیک شهر تهران مربوط به سفرهای آموزشی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اهمیت اقتصاد گفت: دیپلماسی اقتصادی از مهمترین اصولی است که باید به آن توجه شود؛ اقتصاد رکن اساسی سیاست خارجی کشور ها است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: پیمایش 65 هزار کیلومتر و 4 بار عبور از خط استوا، دانش و تخصص و ظرفیت استثنایی نیروی دریایی ایران را در برابر نگاه جامعه جهانی قرار داد.

خبرگزاری تسنیم

خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به بازگشت غرورآفرین ناوگروه 86 و دریانوردی به دور کره زمین گفت: پیمایش 65 هزار کیلومتر و 4 بار عبور از خط استوا، دانش و تخصص و شجاعت و ظرفیت استثنایی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران را در برابر نگاه جامعه جهانی قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون محیط‌زیست، زیرساخت و نوآوری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران گفت: در سال 1400 تعداد 530 نفر در حوادث ترافیکی تهران جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه‌های مختلفی مانند «آن پنج نفر» و «روایت یک حماسه» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در گالری‌های پایتخت برپا شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

چابهار - ایرنا - درمانگاه سابق تامین اجتماعی که حالا به بیمارستان امام علی (ع) چابهار تبدیل شده در قسمت‌هایی از ساختمان دچار فرسودگی است و با جک آهنی نگهداری می‌شود که هر لحظه ممکن است بر سر بیماران بیفتد و شاید تنها راه، ساخت بیمارستان جدید باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی قیمت مسکن در تهران نشان می دهد، روند قیمت آپارتمان در جنوبی‌ترین منطقه پایتخت یعنی منطقه 20 تهران همچون سایر مناطق صعودی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک خانه 75 متری و 17 سال ساخت در محله شهادت، 3 میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار ناظر گفت: جشنواره ملی ترنم فتح باعث تشویق و تقویت گروه‌های رزم‌نواز نیرو‌های مسلح می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مسدودی یک لاین از بزرگراه فتح به غرب به دلیل ترکیدگی لوله آب خبر داد

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده تصویر واقعی از چهره امام علی با ما در ادامه همراه باشید‌.