سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ محمد رازقی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح چهارشنبه بیست و هفتم اردیبشهت ماه 1402 اظهار داشت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد خلوتی و شروع کمتر تردد‌ها در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران از ساعات ابتدایی صبح امروز بودیم. سرهنگ رازقی...

خبرگزاری مهر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پیش بینی می‌شود که ترافیک امروز بعد از ظهر چهارشنبه به دلیل آخر هفته بودن در اطراف نمایشگاه کتاب بیشتر باشد.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - نرگس عبدلی؛ فرهنگ و هویت یک منطقه بر معماری آن منطقه تاثیر بسزایی دارد و برای هر منطقه با توجه به فرهنگ و نیاز‌های کاربران، معماری خاصی شکل می‌گیرد. درک خواست‌ها و نیاز‌های کاربر با مطالعه دقیق عوامل فرهنگی و هویتی میسر می‌شود. توجه به این نکته دلیل تمایز معماری از سایر هنر‌ها است که سبب می‌شود معماری یک هنر کاربر محور باشد. باتوجه به این توضیحات،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی که در جمع عزاداران شهادت امام صادق (ع) در مسجد امام علی (ع) پردیس مرکزی دانشگاه سخن می‌گفت، ضمن خیرمقدم به عزاداران در این مراسم، اظهار کرد: برای ما در دانشگاه علامه طباطبائی افتخاری است که میزبان عزاداران ائمه معصومین (ع) باشیم. وی افزود: باید از فرصت و ظرفیت به وجود آمده به همت هیئت‌های مذهبی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور در خصوص اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: صرفاً با کسانی که اصرار به هنجارشکنی داشته باشند با استفاده از سازوکارهای انتظامی و قضایی اقدام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ممنوعیت پوشش مردان هم اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: من هم سوره‌ها را به جست‌وجوی مضامین حجاب ورق زدم اما نکته عجیب این بود که آیات حجاب، برای مردان و با توصیه به آنان شروع شده بود! حتی قبل‌تر از نام بردن از حجاب زنان!

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: مرکز اسلامی الغری در شهر آنتورپ در بلژیک به مناسبت شهادت رئیس مکتب تشیع سیزدهمین همایش امام جعفر صادق (ع) را برگزار می کند.

خبرگزاری تسنیم

اگرچه تلویزیون این روزها مشغولِ ساخت سریال "سلمان" است و نگاهی به ساخت سریال موسی و ملک سلیمان دارد اما هر روز خلأ ساخت سریال‌های مذهبی بیشتر احساس می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام مختاری، امام جمعه هشتگرد گفت: خیر؛ قرار بود ما از بی‌حجابی بیزار باشیم نه از بی‌حجاب! اگر کسی غیر از این گفته، اشتباه کرده است. مگر می‌شود ما به عنوان یک روحانی و مبلغ دین از یک انسان بیزار باشیم؟

وب‌گاه مشرق نیوز

با فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق (ع) تعدادی از هیأت‌های مذهبی، مساجد و بقاع متبرکه سراسر کشور برنامه عزاداری خود را اعلام کردند.

خبرگزاری مهر

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: با اتصال دو بزرگراه یادگار امام و شهید بروجردی در بلوار بهار می‌توان شمال و جنوب را از سمت غرب به هم متصل کرد.

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه هشتگرد در یک گفت‌وگوی متفاوت به سوالات مختلفی درباره وضعیت روحانیت، حجاب، سلبریتی‌ها و برخی دیگر از مسائل اجتماعی و سیاسی پاسخ گفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده فال فرشتگان امروز دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 در ادامه این خبر باما همراه باشید.