سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تخلف موتور سواران در بزرگراه نواب موجب افزایش حجم ترافیکی این محدوده می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: تخلف موتور سواران در بزرگراه نواب موجب افزایش حجم ترافیکی این محدوده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 3 نفر از یک تیم هفت نفره که از کارکنان راه‌آهن قم بودند، در تونل برفی ازنا دچار ارتفاع زدگی شده و یک نفر آنها جان خود را از دست داده است.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه اهواز: مردم ما، گرانی را تا حدودی تحمل می کنند و این حرف دل خیلی ها است اما گرانفروشی را تحمل نمی کنند. قبلا انتقاد می کردیم که چرا قبلی ها اینطور بودند؛ ما آمدیم که جبران کنیم. ما سختی این دوره را حس می کنیم.

خبرگزاری مهر

محمدحسین رجبی دوانی پژوهشگر تاریخ اسلام گفت: مقام معظم رهبری عنوان می‌کنند امام صادق (ع) تشکیلات گسترده شبه حزبی داشتند که شیعه را در مناطق مختلف تحت هدایت داشته باشند.

وب‌گاه عصر ایران

گزارش‌ها حاکی از آن است مناطقی که در استان سیستان و بلوچستان از شبکه آب‌رسانی و لوله‌کشی محرومند با آمار بیشتری از غرق‌شدگی کودکان روبه‌رو هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: در محل نگهبانی استانداری یزد تعدادی چادر نگهداری می‌شود که در صورت عدم رعایت حجاب قانونی توسط برخی مراجعه کنندگان به صورت امانی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وب‌گاه فرارو

روزنامه اعتماد نوشت: از ابتدای سال جاری تاکنون دست‌کم 7 کودک به علت محرومیت و سهل‌انگاری مسئولان فوت شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از ابتدای سال جاری تاکنون دست‌کم 7 کودک به علت محرومیت و سهل‌انگاری مسوولان فوت شده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان سعید دقیقی موفق به کسب پیروزی لحظه آخری مقابل آرمان‌گهر سیرجان شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور از وزارت جهادکشاورزی خواست به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که گندم‌کاران با آرامش و اطمینان خاطر نسبت به دریافت حقوق خود، محصولات‌شان را تحویل مراکز تعیین شده بدهند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: گاهی عکس‌هایی در فضای مجازی از دانشگاه‌ها منتشر می‌شود که هدف آن‌ها ارائه فضا و چهره مخدوش از دانشگاه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ محمد رازقی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح چهارشنبه بیست و هفتم اردیبشهت ماه 1402 اظهار داشت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد خلوتی و شروع کمتر تردد‌ها در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران از ساعات ابتدایی صبح امروز بودیم. سرهنگ رازقی...

خبرگزاری مهر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پیش بینی می‌شود که ترافیک امروز بعد از ظهر چهارشنبه به دلیل آخر هفته بودن در اطراف نمایشگاه کتاب بیشتر باشد.