سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه عصر ایران

حجم کار در بزرگراه آزادگان فراوان است و از طرفی به دلیل تداخل ترافیکی مجبوریم عمده کار مرمت بزرگراه را در ساعات شب انجام دهیم البته اقدامات مربوط به قسمت شمال بزرگراه شهید خرازی را در روز انجام می‌دهیم ولی مابقی مقاطع بزرگراه آزادگان را شب انجام می‌دهیم.

خبرگزاری مهر

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک در همت، نواب، اشرفی، حکیم و اشرفی اصفهانی گفت: تخلف موتور سواران در بزرگراه نواب موجب افزایش حجم ترافیکی این محدوده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: دکتر عتریسی استاد علوم اجتماعی دانشگاه لبنان می گوید: بعضی از شخصیت‌های آفریقایی یا آمریکای لاتینی از مقابله با فکر غربی با عنوان «سرپیچی معرفتی» تعبیر می‌کنند که تعبیر زیبایی است. دیگران این مسأله را «آزادسازی دانشگاه» می‌نامند، چرا که از نظر آن‌ها دانشگاه هنوز تحت اشغال است. ما در دانشگاه معارف نامش را پروژه «تأصیل» گذاشته‌ایم و از عنوان «اسلامی‌سازی» استفاده نمی‌کنیم....

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با تکمیل شبکه بزرگراهی و اتصال آن‌ها به یکدیگر همشهریان می‌توانند فرودگاه مهرآباد تا فرودگاه امام خمینی (ره) را بدون چراغ قرمز طی کنند.

خبرگزاری مهر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با تکمیل شبکه بزرگراهی و اتصال آنها به یکدیگر همشهریان می‌توانند فرودگاه مهرآباد تا فرودگاه امام خمینی (ره) را بدون چراغ قرمز طی کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - استاندار قم در پیامی درگذشت پدر سردار شهید جواد عابدی از فرماندهان لشکر امام علی ابن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس و برادرش علی عابدی را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان

مراسم دانشجویی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش با حضور امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرماندهان ارتش و زوج های دانشجو در مجموعه پذیرایی میثاق برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

در صورت توجه و حمایت دستگاه‌های ذی‌ربط با حفظ مشاغل سنتی همچون درودگری می‌توان نسبت به تولید محصولات چوبی و عرضه آن در بازار صنایع دستی اقدام کرد و در سایه تداوم این فعالیت‌ها، فرصت‌های شغلی قابل توجهی نیز ایجاد می‌شود.

خبرگزاری مهر

نویسنده کتاب «عقیله» گفت: ناشران نگاه تجاری صرف به قضیه چاپ کتاب دارند و این تصور کلیشه‌ای در ذهن بسیاری از ناشران وجود دارد که کتاب‌های دینی مخاطب ندارند.

خبرگزاری مهر

هم‌زمان با سالروز فتح خرمشهر در سوم خردادماه، یادواره شهدای رسانه کشور توسط دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تخلف موتور سواران در بزرگراه نواب موجب افزایش حجم ترافیکی این محدوده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

هم‌کفوی برای حضرت معصومه (س) وجود نداشت که بخواهد افتخار همسری آن بانوی بزرگوار را پیدا کند. چون در زمان منصور عباسی عده زیادی از علویان و عموزاده‌های حضرت به شهادت رسیده بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح شنبه 30 اردیبهشت ماه 1402 صورت پذیرفت، شاهد شروع ترافیک صبحگاهی و حجم بالای تردد‌ها در سطح معابر شهر تهران بودیم. سرهنگ شریفی ادامه داد: بزرگراه اشرفی...