سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تراکم ترافیک از ورودی‌های شرق، غرب و جنوب به مرکز شهر در جریان است.

خبرگزاری تسنیم

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل، برای سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 اثر جدید (چاپ اول) را رونمایی خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

آموزش دینداری باید از کودکی آغاز شود، تا آینده‌سازان جامعه بیاموزند، تضمین‌کننده زندگی دنیوی و اخروی آنها پایبندی به دین است و در بزرگسالی خانواده خود را در مسیرالهی هدایت می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ جمهوری تاجیکستان در نشست «چشم‌انداز تعاملات فرهنگی ایران و تاجیکستان» گفت: نمایشگاه امکانات و فرصت‌هایی را در اختیار ما قرار داده است که با چشم کتاب و از میان سطرهای کتاب یکدیگر را ببینیم.

خبرگزاری تسنیم

هرسال در دوره برگزاری نمایشگاه کتاب نشست‌های تخصصی و عمومی مرتبط با حوزه نشر در بخش‌هایی از محل برگزاری برپاست که در این نشسته‌ها کارشناسان و برخی فعالان عرصه نشر و مخاطبان و کارشناسان حاضر هستند و درباره موضوع خاصی به تبادل نظر می‌پردازند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم گفت: دستاوردها و توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب نمایشگاه تخصصی در مقابل دید مردم این استان قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجری خط سه مترو تهران گفت: با انجام سه طرح زهکشی تونل‌های این خط، ضریب ایمنی حفاظت از کابل‌های برق این خط مقابل نفوذ آب و رطوبت سطحی افزایش خواهد یافت و در مجموع حدود پنج کیلومتر زهکش مسیر گذر تونل‌های مترو از زیر بزرگراه‌های شهید صیاد شیرازی، امام علی و خیابان شهید بهشتی را شامل می‌شود.

خبرگزاری مهر

مجری خط 3 مترو تهران درباره برنامه های سال جاری این خط توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری تسنیم

سعید مرادی تهیه‌کننده تلویزیون و مدیرعامل اتحادیه تهیه‌کنندگان فیلم و سریال ایران درباره دستمزدهای دلاری می‌گوید که افرادی از بیرون پول‌های کثیفی را آوردند که برایشان اهمیتی ندارد چه بازار نامتوازنی را پیش‌روی تهیه‌کنندگان کاربلد قرار می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تخمین جمعیت علویان کاری سخت است و در ترکیه تخمین زده می‌شود که تا 25 درصد جمعیت این کشور پیرو شاخه علویه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت گاز گیلام اعلام کرد که جریان گاز 2 محله در شهر رشت، فردا چهارشنبه از ساعت 9 به مدت 6 ساعت قطع خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از افزایش ترافیک در سطح معابر شهر تهران خبر داد.