سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اهالی محله شکیب قبرستان ارامنه را خوب می‌شناسند. گورستانی واقع در جنوب خیابان شهید تاجری که متجاوز از 150سال از اولین تدفینی که در آن صورت گرفته می‌گذرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محله‌ها در قدیم به مراتب کوچک‌تر از امروز بودند و مردم سعی داشتند تا در دایره کوچک‌تری نسبت به خانه‌سازی اقدام کنند، به همین علت در قالب یک یا 2 خیابان معرفی می‌شدند. این کار باعث می‌شد در صورت کشیدن کابل‌های برق یا آسفالت شدن خیابان همه اهل محل از امکانات آن بهره‌مند شوند.

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان سید مهدی رحمتی یک روز پیش از دیدار با گل‌گهر وارد سیرجان شدند.

وب‌گاه فرارو

با استناد به گفته قدیمی‌ها؛ محله شکیب درسال‌های 1330 تا 1332 درمیان باغ‌های بزرگ پرورش گل و گیاه متولد شد. خانه‌های این محله در خیابانی که بعد‌ها به نام حاج «اصغر جبار» یکی از ملاکان بنام این محله نامگذاری شد، ساخته شدند؛ یعنی‌شهید صالحی امروزی.

خبرگزاری تسنیم

مرد جوان که در غالب یک باند حرفه‌ای به خانه‌های شرق تهران دستبرد می‌زدند، بازداشت شدند.

خبرگزاری مهر

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: معلمان باید توجه ویژه‌ای به بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشند تا شاهد پیشرفت بیش از پیش کشور باشیم.

خبرگزاری مهر

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: نقش معلم در جامعه، نقش انبیاست؛ انبیا هم معلم بشر هستند. نقش معلم، بسیار حساس و مهم است و مسئولیت بسیار زیادی دارد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با اشاره به کاهش 9 درصدی تصادفات فوتی راکبان موتورسیکلت‌ها در تهران، ساعاتی که بیشترین تصادفات راکبان موتورسیکلت رخ می‌دهد را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری تهران گفت: در سال 1401 نسبت به سال 1400، شاهد 9 درصد کاهش تصادفات فوتی راکبان موتورسیکلت‌ها در پایتخت بودیم.

خبرگزاری مهر

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری تهران گفت: در سال 1401 نسبت به سال 1400، شاهد 9 درصد کاهش تصادفات فوتی راکبان موتورسیکلت‌ها در پایتخت بودیم.

خبرگزاری تسنیم

وابسته فرهنگی سرکنسولگری ایران در استانبول اعتقاد دارد سریال‌های ترکیه‌ای که در ایران و برخی کشورها طرفدار دارند با سبک زندگی ترکیه‌ای‌ها مطابقت ندارد و اگر سلبریتی‌هایشان هم در سیاست موضع‌گیری کنند میان مردم‌شان خریداری ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هژیر آزاد، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مشغول بازی در «رحیل» هستم که یک سریال تاریخی است و به اواخر قاجاریه و اوایل سلطنت رضاخان می‌پردازد.