سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از افزایش ترافیک در سطح معابر شهر تهران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شرکت چاپ و نشر بین‌الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، برای سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 اثر جدید (چاپ اول) رونمایی می‌کند. کتاب‌های چاپ اولی این انتشارات عبارتند از: «استبدال (هفت گفتار درباره یک هشدار)» تألیف سعید جلیلی؛ کتاب حاضر متن سخنرانی مؤلف در سلسله جلسات بنیان اندیشه سیاسی اسلام در قرآن است که در سال 1395...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران حضور دارند.

وب‌گاه فرارو

برای وی کیفرخواست صادر و پرونده‌اش برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. این در حالی بود که کامبیز 26 ساله منکر مصرف مشروبات الکلی هنگام رانندگی بود و ادعا داشت تست الکل مأموران خطا داشته و وی در گذشته و پس از دستگیری قبلی، توبه کرده و دیگر لب به الکل نزده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تخمین جمعیت علویان کاری سخت است و در ترکیه تخمین زده می‌شود که تا 25 درصد جمعیت این کشور پیرو شاخه علویه هستند.

خبرگزاری مهر

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل وابسته 16 کتاب چاپ اولی را به سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران می‌آورد.

وب‌گاه عصر ایران

متهم که به دست ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به اتهام فرار از دست پلیس و شرب خمر متوقف و سپس بازداشت شد ادعا می‌کند دستگاه تست الکل پلیس خطا داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قضات با توجه به انکارهای متهم در خصوص مصرف مشروبات الکلی او را تبرئه کردند.

وب‌گاه عصر ایران

محمدرضا پهلوی آخرین شاه ایران هم در سفره هفت سین، کنار سبزه و سمنو، سیر و سرکه و سکه، قاب عکس بزرگی از امام علی قرار می داد تا ارتباط خود را با مولای شیعیان به رخ بکشد. اصولا همین ارتباط باعث شد در کودتای 28 مرداد 1332 همه مراجع تقلید در برابر کودتا، سکوت یا حمایت کنند و شاه را بر مصدق، مقدم بدارند.

خبرگزاری مهر

به مناسبت 18 اردیبهشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

خبرگزاری تسنیم

نویسنده کتاب «خاتون و قوماندان» از دغدغه‌هایش برای نوشتن این اثر گفت. قرار است تقریظ رهبر معظم انقلاب بر این اثر روز جمعه رونمایی شود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - فرهنگ جوانمردی و پهلوانی با الگو از سیره و شخصیت مولی‌الموحدین امام علی (ع) از دیرباز به عنوان مقیاس مهم رفتاری در میان جوانان غیرتمند ایرانی نهادینه شده بود که این روزها با رشادت و مرام شهید حمیدرضا الداغی، جانی دوباره گرفته است.

خبرگزاری مهر

فرهنگ «پهلوانی» و ورزش «زورخانه‌ای» که در ایران ریشه‌ای کهن دارد، نباید به یک «روز» خاص محدود شود چرا که ورزش به ترویچ و گسترش این فرهنگ نیاز مبرم دارد تا از بی‌اخلاقی‌ها و حاشیه‌ها دور شود.

خبرگزاری مهر

اهواز - دانشجویان دانشگاه‌های افسری امام علی (ع)، شهید ستاری، امام خمینی (ره)، فارابی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) از یادمان شهدای هویزه دیدن و با شهدا تجدید میثاق کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: توقفات دوبله باعث ترافیک می‌شود و رانندگان نمی‌بایست هر جایی که خواستند پارک کنند.