سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از شروع بار ترافیکی در اکثر معابر پایتخت خبر داد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - رئیس شورای شهر اصفهان گفت: تلاش می‌شودکه خط دو مترو تکمیل و سپس به خط یک متصل شود و هزینه هر کیلومتر ساخت مترو یک هزار و300 میلیارد تومان است.

خبرگزاری تسنیم

شانس‌های اصلی صعود به لیگ برتر فوتبال با وجود رقابت با تیم‌های قعرنشین، کار سختی برای مسجل کردن صعود به لیگ برتر پیش رو خواهند داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: این استراحتگاه‌ها و نقاهتگاه‌ها در آن سوی مرز عراق برای برگزاری راهپیمایی اربعین برپا خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سال گذشته چنین روزهایی بود که خبر آمد نادر طالب‌زاده مجری، مستندساز و تهیه‌کننده صدا و سیما بر اثر نارسایی قلبی، جان خود را از دست داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه تهران خطاب به مجلس گفت: در تمام ادواری که در مجلس حضور داشتم در حد توانم اصرار داشتم که ما نباید بر نهادها و دولت تکالیفی را تحمیل کنیم که قادر بر انجام آن نیستند.

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه موقت تهران گفت: عمل صالح مبتنی بر دانش و معرفت است و از پشتوانه علمی برخوردار می‌باشد. در نظام دینی هیچ تصمیمی نباید بدون پشتوانه علمی اتخاذ شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن ابوترابی فرد در خطبه‌های اول نماز جمعه تهران ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی و ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم در روز قدس گامی استوار و بلند در مسیر اقتدار ملت اسلام برداشتند. وی در ادامه به نامه امیرالمومنین علیه السلام به مالک اشتر اشاره کرد و گفت: علی علیه السلام خطاب به مالک اشتر می‌فرمایند تو را برای مدیریت...

خبرگزاری مهر

شهرداری منطقه 13 اقدامات سال 1401 این منطقه را تشریح کرد و گفت: ایمن سازی شبکه معابر، آشکارسازی گذرگاه ها و علایم ترافیکی، اصلاحات هندسی، علت اصلی کاهش میزان تصادفات منجر به فوت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی پیش از ظهر امروز پنجشنبه ضمن سفر به خوزستان با حضور در شهر‌های امیدیه و آغاجاری از طرح‌های بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌های این شهرستان‌ها بازدید کرد. احداث بیمارستان 200 تختخوابی باوی، مرکز جامع سلامت در مرز چذابه، بیمارستان راه زینب شوش، مرکز ام آر آی بیمارستان نظام مافی شوش، بیمارستان 100 تختخوابی اندیمشک، مرکز ام آر آی بیمارستان...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش «بوفالوی آمریکایی» نوشته دیوید ممت نویسنده آمریکایی است که آراز بارسقیان نویسنده و مترجم شهیر ارمنی تبار آنرا به فارسی روان برگردانده و صالح حسینی و هانیه رحیمی این نمایش را کارگردانی کرده‌اند. هانیه رحیمی یکی از کارگردانان این نمایش در جشنواره نمایشنامه‌خوانی آکسان با اجرای نمایش باران مایه‌های دختری...