سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی به عصرایران گفت: بعد از انقلاب، بچه‌های بسیاری از مسئولین نظام در جبهه بودند و پاهایشان از بین رفته بود و یا شیمیایی شده بودند، مثل بچه‌های سایر مردم.

وب‌گاه عصر ایران

اکنون نوه‌های مسئولین، ممکن است جلساتی داشته باشند از امکاناتی استفاده کنند که اصلا در مخیله یک جوان عادی که در جبهه بوده یا در فقر و فاقه است، نگنجد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با رصد معابر شهر از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک از آغار ترافیک در پایتخت خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالیکه بعد از انقلاب اسلامی بیش از میزبان جام جهانی در کشور ورزشگاه ساخته ایم اما برخی نداشتن ورزشگاه خانگی استقلال و پرسپولیس را دستمایه برخی انتقادها کرده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسینی گفت: نمایشگاه کتاب تهران محل رجوع به صنعت نشر خاورمیانه است. رسانه‌های سوئیس این نمایشگاه را بزرگترین رویداد فرهنگی در ایران معرفی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امام علی (ع): از بیت المال زندگی شخصی که پیر است و قدرت کار کردن ندارد را تأمین کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یکی از مراکز شیعی فعال در اروپا، مرکز فرهنگی اسلامی امام علی (ع) در شهر لوگانو (در ایالت تیچینو) سوئیس است که به‌دست مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مقتدا حسینی تأسیس شد. این مرکز مستقل دینی و مردمی هیچ‌گونه وابستگی به دولت یا نهاد خاصی ندارد و اداره آن با تکیه بر شرع مقدس اسلام و قوانین آن کشور صورت می‌گیرد. مرکز امام علی (ع) عضو سازمان IRAS COTIS...

خبرگزاری تسنیم

مدیر مرکز امام علی (ع) لوگانوی سوئیس گفت: نمایشگاه کتاب تهران مهم‌ترین رویداد فرهنگی ایران و محل رجوع به صنعت نشر خاورمیانه است. رسانه‌های سوئیس نمایشگاه کتاب تهران را به‌عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی سال در ایران معرفی کردند.

خبرگزاری مهر

مدیر مرکز امام علی (ع) لوگانوی سوئیس گفت: رسانه‌های سوئیس نمایشگاه کتاب تهران را به‌عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی سال در ایران معرفی کردند.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصد دوربین‌های کنترل ترافیک، صبح امروز دوشنبه 11 اردیبهشت شاهد شروع تردد‌ها و افزایش ترافیک در معابر شهر به علت آغاز به کار ادارات و مدارس بودیم.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بزرگراه‌های نواب، حکیم، بابایی، زین الدین و همت ترافیک سنگین اما در حال حرکت هستند و خیابان آزادی پر ترافیک است.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز و پس از صحبت‌های شهردار تهران به آخرین وضعیت حمل و نقل و البته نارضایتی مردم در این خصوص پرداختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امام علی (ع): ای مؤمن! به تحقیق، دانش و ادب بهای جان توست پس در آموختن آن دو بکوش.