سه‌شنبه 3 مهر 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری مهر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آغاز بار ترافیکی در معابر شهری گفت: توقف دوبله باعث ترافیک می‌شود.

خبرگزاری مهر

فروش پیراهن بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران کمک 10 هزار یورویی به کودکان زلزله زده خوی را به همراه داشت.

وب‌گاه عصر ایران

معصومه ابتکار گفت: «دیگر کسی من را نماینده حاکمیت نمی‌داند، همه می‌دانند کنار هستیم و هیچ‌گونه مسئولیتی نداریم، واقعیت این است که الان حاکمیت یک‌دست شده است. با دانشجویان درباره مسائل موجود صحبت می‌کنیم آن‌ها انتظار دارند درباره مسائل پیش آمده موضع بگیرم و جاهایی‌که می‌توانم از ساختار‌های صنفی و انجمن‌ها استفاده کنیم که نظر دانشجو‌ها و مردم در رسانه‌ها و برای حاکمیت منعکس شود، در این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسجدجامعی گفت: ترکیه امروز علیرغم مشکلات عدیده اقتصادی، کشوری توسعه یافته است. این بدین معنی است که بخش‌های صنعتی، مالی، بانکی و بیمه‌ای، مواصلاتی و رسانه‌ای و آکادمیک ترکیه که بسیاری از آنها خصوصی هستند، رشد یافته و با جهان امروز کاملاً آشنا هستند.

وب‌گاه گسترش

ماه‌های اخیر بیشتر از هر زمان دیگری در کشور، بحث حجاب مطرح بوده است، البته مخالفان و موافقان حجاب اجباری پیش از این در ماه‌های اول پیروزی انقلاب نیز مناقشات جدی‌ای دراین‌باره داشته‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شریفی گفت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد شروع تردد‌ها و افزایش ترافیک در سطح معابر شهر تهران بودیم.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از شروع ترددها و افزایش ترافیک در سطح معابر شهر تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ابتکار گفت: در این مدت دانشگاه‌ها فضای سیاسی پررنگی داشتند، در دانشگاه تربیت مدرس هم علی‌رغم این‌که دانشگاه تحصیلات تکمیلی است و متوسط سن دانشجویان بیشتر است، آن‌ها وضعیت پرتحرکی داشتند، در دوره پسا مهسا دانشجویان فعال بودند و اعتراضات زیادی درباره مسائل صنفی و البته مسائل کلی کشور داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معصومه ابتکار گفت: «دیگر کسی من را نماینده حاکمیت نمی‌داند، همه می‌دانند کنار هستیم و هیچ‌گونه مسئولیتی نداریم، واقعیت این است که الان حاکمیت یک‌دست شده است. با دانشجویان درباره مسائل موجود صحبت می‌کنیم آن‌ها انتظار دارند درباره مسائل پیش آمده موضع بگیرم و جاهایی‌که می‌توانم از ساختارهای صنفی و انجمن‌ها استفاده کنیم که نظر دانشجوها و مردم در رسانه‌ها و برای حاکمیت منعکس شود، در این...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمعیت هلال احمر از بازگرداندن برخی از املاک و دارایی‌های این جمعیت که در سنوات گذشته به تصرف برخی از افراد درآمده بود خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری انجام شده این املاک مجددا به جمعیت هلال احمر بازگردانده شدند.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: نمونه بارز کاهش تمایل در بین جوانان جهت ادامه تحصیل کاهش 50 درصدی در انتخاب رشته جهت ورود به دانشگاه ها است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهم‌ترین ویژگی محله شکیب که ساکنان آن همواره به آن مباهات کرده‌اند، همجواری با محله اصیل و آزاده‌پرور دولاب بوده است. حق مسلم، مردمی که به ارزش‌های دینی خود بیش از بقیه زوایای زندگی اهمیت می‌دهند و همسایگی با دولاب، مهد علم و تدین را باعث افتخار خود می‌دانند، در هر گوشه و کنار محله شکیب که ساکن شدند، به احداث پایگاه‌های مذهبی همت گمارده و از فضای معنوی آن بهره‌ها برده‌اند.